beantwoord

zucht....

• 9 mei 2016
  • 5 reacties
  • 447 keer bekeken

Badge
Vanwege dekkingsproblemen met Vodafone heb ik mijn contract afgekocht en heb ik een sim-only abonnement afgesloten bij Telfort. Aangezien ik per direct weg mocht verwachte ik ook per direct weg te kunnen... Zo'n 1 á 2 keer per week bel ik naar Telfort en dan krijg ik smsjes dat mijn nummerbehoud aanvraag goedgekeurd is en verzet naar een datum ver in de toekomst of een paar dagen eerder. Woensdag had ik iemand aan de lijn en die zei me dat er niks te zien was van alle belletjes toen ik daarop geïrriteerd reageerde en ik willekeurige data opzei bevestigde ze al mn telefoontjes op die data. Beetje vreemd. Vrijdag zou er weer een nieuwe overname aangevraagd worden (bevrijdingsdag zat er tussen, en op woensdagmiddag kon het blijkbaar niet meer) en dan zou ik dinsdag via Telfort kunnen bellen. Aangezien ik weer nog steeds niks gehoord heb geloof ik niet dat dat morgen gaat gebeuren.... Heeft het enig nut als ik hier elke dag over ga bellen?
icon

Beste antwoord door SevenJeep 11 mei 2016, 12:10

Hoi SevenJeep. Heel erg jammer om te lezen dat de overstap naar Telfort zo stroef verloopt. Graag wil ik je hier verder mee helpen. Wil je je 06-nummer, geboortedatum en naw gegevens sturen via een privébericht? Zodra ik je gegevens heb ontvangen ga ik voor je aan de slag.

Bedankt! Het is niet meer nodig. Het wonder is zojuist geschied!
Bekijk reactie

5 reacties

Badge
Gisteren weer 3 keer gebeld naar Telfort en 1 keer naar Vodafone. De eerste keer zei de mannelijke medewerker van Telfort dat het aan Vodafone lag en dat ik ze moest bellen om te zeggen dat ze het nummer vrij moesten geven (en dan on ik in een dag over). Vodafone zei dat het gewoon in mijn dossier stond dus van hun kant geen problemen. Telfort moest Vodafone maar bellen dan kon ik per direct over. Weer telfort gebeld en de dame zei (net als alle voorgaande keren) dat er geen aantekening bij stond dat ik per direct over kon. Zij kon wat meer dan andere medewerkers en het zou nu echt in orde komen. Vodafone hoefde ze niet te bellen (Ik heb het meerdere keren verzocht en gezegd dat ik er geen vertrouwen in heb). Een uur later kreeg ik een smsje dat ik over een maand over zou kunnen. Toen heb ik iemand anders laten bellen voor me en die heeft er op gestaan dat ze contact met Vodafone op zouden nemen. Als het goed is, is dit nu gebeurd en ga ik per donderdag over.... Ik heb dit nu echter al zo vaak gehad dat ik al weer klaar zit om te bellen zodra ik een smsje krijg met een datum ver in de toekomst....
Reputatie 1
Badge +1
Hoi SevenJeep. Heel erg jammer om te lezen dat de overstap naar Telfort zo stroef verloopt. Graag wil ik je hier verder mee helpen. Wil je je 06-nummer, geboortedatum en naw gegevens sturen via een privébericht? Zodra ik je gegevens heb ontvangen ga ik voor je aan de slag.
Geboortedatum? :8
Badge

Bedankt! Het is niet meer nodig. Het wonder is zojuist geschied!
Reputatie 1
Badge +1
Fijn om te lezen dat het is opgelost SevenJeep! :D

@Nisan; geboortedatum is een verplicht onderdeel bij naw controle Telfort mobiel. 🙂

Reageer