beantwoord

Zojuist het interactieve pakket ontvangen, wanneer aansluiten en ingang?

• 14 augustus 2012
  • 5 reacties
  • 2422 keer bekeken

Per aanstaande vrijdag ga ik over van internet plus naar internet standaard + interactieve televisie. Ik heb zojuist het installatiepakket opgehaald bij het postkantoor. Nu staat er in de brief van het pakket dat het modem al voor de 18e geinstalleerd moet zijn, maar kan ik ook gelijk de digitale televisie aansluiten? Of kan dat pas de 18e worden gedaan omdat het dan pas ingaat? Ik krijg dat niet zo duidelijk namelijk.
icon

Beste antwoord door Henk 15 augustus 2012, 13:26

@anneke88,

Welkom op het forum!

U kunt het gehele pakket direct aansluiten, alleen vanaf de 18e gaat de Interactieve TV pas werken.

Succes met aansluiten!

Henk
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@anneke88,

Welkom op het forum!

U kunt het gehele pakket direct aansluiten, alleen vanaf de 18e gaat de Interactieve TV pas werken.

Succes met aansluiten!

Henk
We hebben de boel inmiddels aangesloten inderdaad het internet werkt al alleen de interactieve tv nog niet, die gast dus overmorgen in. Gebeurt dat gelijk om 12 uur Savonds of in de loop van de dag?
Reputatie 4
Badge +3
@anneke88,

Dit gebeurt in de loop van de dag.

Henk
Alles is helemaal goed gegaan met de overstap! Werkt perfect. Nog een paar vraagjes:
-hoe kan ik de monteur afbellen?
-tot hoeveel dagen vooraf kan ik opnemen instellen?
-als ik op vakantie ga, kan ik dan de stroom wel van de tv afhalen, maar wel op m'n ontvanger laten staan zodat opnemen wel doorgaat?
Oh en
Is het mogelijk een programma standaard op te nemen of iig voor een periode op hetzelfde moment te laten opnemen?

Reageer