beantwoord

Zender toegevoegd, nu nieuw contract in de maag gesplist?

• 3 juli 2020
  • 6 reacties
  • 181 keer bekeken

Badge +2

Gisteren  een zender toevoegd en krijg nu een nieuw contract toegestuurd. Wat is dit voor idioterie? Wil helemaal geen nieuw contract omdat ik dan een jaar er aan vast zou zitten en dat wil ik helemaal niet! zeker niet voor dezelfde prijs.

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 7 juli 2020, 09:05

Hoi @xilence, bij alleen het toevoegen van een zenderpakket hoor je geen nieuw jaarcontract te krijgen inderdaad! Is dat het enige wat gewijzigd is bij die wijziging, of zijn er meer dingen gewijzigd?

Zou je op jouw forumprofiel ook je postcode en huisnummer kunnen invullen? Daarna kan je hieronder een seintje geven, dan kan ik met je meekijken naar het abonnement en het contract.

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Heb je een pakket zenders toegevoegd via extra's en welk pakket gaat het om, als dat het geval is krijg je volgens mij altijd een nieuw contract waarin dit pakket is toegevoegd, maar de looptijd van je huidige abo blijft toch hetzelfde 

Hallo @xilence 

Ik zie nu dat jimny al iets geschreven heeft over het abonnement.

Misschien dat dit je kan helpen?

Heb je misschien een zender toegevoegd uit het Pluspakket of het Uitgebreid Pakket ?

Wat ik weet is dat, als je het Pluspakket niet bij je combivoordeel hebt of het Uitgebreid Pakket niet gratis hebt, dat je dit geld extra moet betalen bij je abonnement.

Hetzelfde geld voor FOX Sports NL en Ziggo Sports Totaal GO.

Extra zenderpakketten bestellen of opzeggen

Je kunt je vraag uiteraard hier stellen maar hier gaat alles naar binnenkomst, het oudste eerst.
Als je je profiel aanvult bij extra informatie met je klantnummer, postcode huisnummer,
dit is alleen zicht baar voor de moderators hier, dat weten zij wie je bent en om welke aansluiting het gaat, dan kunnen zij je eerder helpen.

Je kunt ook bellen.

Contact met de klantenservice

Bel met 0900 9596 en spreek je vraag in

(Hiervoor betaal je alleen de gebruikelijke belkosten)

Tip! Heb je een technische vraag over Internet, TV of Bellen? Zorg dan dat je op locatie bent als je belt.

Openingstijden

Ma t/m vr: 9.00 tot 21.00 uur

Zaterdag: 10.00 tot 17.00 uur

Dit zij de overige contactmogelijkheden: Contact met Telfort

Badge +2

Het gaat om Ziggo sport. Het aan en uitzetten van die zender doe ik al jaren zonder dat ik een (nieuw) contract (pdf) krijg. Wel kreeg een bevestiging van de verandering natuurlijk. Ik ga niet voor elke zender toevoeging of verwijdering een nieuw contract aan. Ben al jarenlang tevreden klant van Telfort, maar als dit KPN logica is zal ik niet lang meer klant blijven. Heb al niet zo op die toko.

Dan zal het nu ook niet meer dan een bevestiging zijn geen nieuw jaarcontract. Eerder een overzicht van het totaal pakket.

Staat in dit bericht een nieuwe einddatum van het hoofdpakket, of komt het door de tekst dat het een nieuw jaar contact lijkt?

De titel van het bericht was niet wijziging van abonnement? Ik heb het hier even nagezocht na het aan of uitzetten van een pakket krijg je standaard een aangepaste overeenkomst via email, dat betekent niet automatisch dat je een nieuw jaarcontract hebt.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @xilence, bij alleen het toevoegen van een zenderpakket hoor je geen nieuw jaarcontract te krijgen inderdaad! Is dat het enige wat gewijzigd is bij die wijziging, of zijn er meer dingen gewijzigd?

Zou je op jouw forumprofiel ook je postcode en huisnummer kunnen invullen? Daarna kan je hieronder een seintje geven, dan kan ik met je meekijken naar het abonnement en het contract.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @xilence, we hebben geen reactie meer van je gezien. Is het inmiddels opgehelderd? Als we via deze weg nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden, dan kijken we met je mee.

Reageer