Welke verlenging???

• 11 juli 2012
  • 3 reacties
  • 1968 keer bekeken

Badge +1
Eind deze maand loopt mijn contract af. Omdat ik tevreden klant ben wil ik graag verlengen, maar hier zijn twee opties voor:

- De kaart in de bus via Telfort/hoera: internet standaard en bellen voor 15,- p/mnd, en na 6 maanden 30,- per maand.
- De aanbieding op mijntelfort: internet standaard en bellen totaal voor 25,- p/mnd (hierbij staan ook netwerkkosten vermeld)

Het enige verschil dat ik zie (naast de prijs) zit 'm in 'bellen' en 'bellen totaal'. Kan iemand mij  het verschil hiertussen uitleggen??

Ook valt het me op dat de kreet 'Vaste klanten verdienen korting!' een korreltje zout verdient.
Met de korting betaal ik gemiddeld 22,50 per maand. En dat is precies de prijs die nieuwe klanten betalen voor een 'internet en bellen' abonnement...

Zijn er verschillen tussen de twee aanbiedingen die ik over het hoofd zie? Of kan ik gewoon de voordeligste kiezen??

Alvast bedankt voor de reacties!

3 reacties

Je moet heel goed opletten wat er precies bij dat bellen staat bij die kaart in de bus anders ben je aan de beurt voor het walgelijke tarief van 9 cent starttik en 9 cent per minuut
Badge +1
Bedankt voor je reactie.
Ik was hier inderdaad al bang voor. Als ik inga op mijn 'Hiep Hiep Hoera!'-aanbieding, bel ik dus ineens niet meer 'gratis' (los van 5ct starttarief).
Hierbij verleng ik dan mijn huidig abonnement niet, maar ga dus een nieuw abonnement aan met een starttarief van 9ct en beltarief van 9ct per minuut!

Kan iemand van Telfort Webcare deze bevinding bevestigen?? Want dan voel ik me een beetje gen#@*d door de kreet 'Vaste klanten verdienen korting'. Een tekst als 'Vaste klanten betalen te weinig naar onze zin' zou dan meer op zijn plaats zijn.

Als ik verleng via 'Mijn Telfort' hou ik het 'vast bellen totaal' dat ik nu ook heb. Op de site worden van deze dienst alleen de tarieven tot 9-7-2012 weergegeven.
Bij de tarieven na 9-7-2012 komt 'vast bellen totaal' niet meer voor. Kan iemand mij laten weten wat ik voor telefonie ga betalen als ik 'vast bellen totaal verleng'??
Ik wil namelijk niet alsnog voor vast bellen de 9ct starttarief + 9ct per minuut gaan betalen!

Al vanaf Speedlinq, via Tiscali ben ik tevreden klant, maar ik heb nu het idee dat ik niet juist wordt geïnformeerd. Graag verheldering Webcare!!
Badge +1
Eind deze maand loopt mijn contract af. Omdat ik tevreden klant ben wil ik graag verlengen, maar hier zijn twee opties voor:

- De kaart in d........
- De aanbieding op mijntelfort: .........)

Alvast bedankt voor de reacties!

Als je contract afloopt zoals het nu is, hoef je niets tedoen en kan het gewoon stilzwijgend verlengt worden, je heb dan ook RECHT op de 1maand opzeg termijn.
Dit in tegenstelling tot een nieuw contract wat dan dus weer een jaar gaat duren, met naar je zelf aangeeft slechtere voorwaarden.Waarschijnlijk is dit de 8Mbit internet verbinding!!!!!

Let dus goed op met wat je doet, lees op de telfort site al die dingen goed door.

Ik neem aan dat je het heb over ADSL2 (20Mbit) en tel, zelfde wat ik heb, en dat is ook rond de 30 treuroos per maand.

Wacht lekker tot bijv 1 september af, wil je dan nog steeds anders kan je in iedergeval kostenloos opzeggen..

Gratis telefonie was toen ik het afsloot bij tiscali, nadat het venijnige kpn loeder had toegeslagen was dat van de baan, nu dus start tik a 5 treurocent, maar altijd nog beter dan bij het walgelijke zwarteschaap, die zijn schofterig duur.

Reageer