Wel bellen maar niet bereikbaar!!

• 17 oktober 2012
  • 9 reacties
  • 1733 keer bekeken

Sinds een paar dagen Telfort sim only met nummerbehoud.
Allemaal goed gegaan maar nu ben ik niet bereikbaar terwijl ik wel kan bellen.
Iemand enig idee?

9 reacties

Badge
Vervelend dat u niet bereikbaar bent, mijn excuses voor het ongemak. U heeft geen doorschakeling ingesteld? U kunt alle doorschakelingen opheffen door ##002# +ok/beltoets in te voeren op uw telefoon. Zet daarna even uw telefoon uit en aan. Helpt dat niet? Maak dan in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar. Vermeld ook of u helemaal niet gebeld kunt worden of dat het alleen om specifieke telefoonnummers gaat.

Laíla
Gisteravond contact gehad met de helpdesk en die heeft een ticket aangemaakt.
Echter tot nu toe nog niets vernomen, we wachten af. ;)
Mocht dat niets opleveren neem ik alsnog contact met u op maar ik ga er van uit dat dat niet nodig is.
Ik  moet zeggen......Telfort neemt er wel de tijd voor zeg!!
En zeker wel de abo kosten doorberekenen?..... :(
Niet erg best Telfort!!!
En het duurt maar voort........
De helpdesk is niet in staat om iets te doen wegens een interne storing in het systeem.......
Ik begin me werkelijk af te vragen wanneer Telfort eens geen storing heeft!
Wat een waardeloze provider, ik ga zo snel mogelijk verkassen!!!
En het duurt maar voort.......
Heb deze week een aangetekende brief naar Telfort gestuurd waarin ik ze in gebreke stel en mijn contract inlever.
En in januari zeg ik  mijn internet abo ook op, ben het spuugzat met deze provider!!!
Badge
@Bozo,

Mijn excuses dat u nog steeds niet bereikbaar bent. Ik heb uw ongenoegen kenbaar gemaakt bij de betreffende afdeling, u hoort spoedig meer.

Laïla
@Bozo,

u hoort spoedig meer.

Laïla

Yeah right........waar had ik dat nou meer gehoord! :(
Ben er klaar mee!
5 minuten na mijn vorige post bleek ik bereikbaar op mijn Telfort abo.
Ik vind het allemaal heel erg vreemd gaan, nauwelijks communicatie, geen informatie en geen enkele statusupdate whatsoever!
De Telfort dienstverlening vind ik daarom ver benedenmaats!!!
Aanvankelijk wilde ik met nog een mobiel abo overstappen maar na dit hele "gedoe" wacht ik hier mee.......
Eerst maar eens zien hoe dit gaat verlopen.
Telfort, dit kan (en moet) veel en veel beter!!!!!
Inmiddels contact gehad met een vriendelijke Telfort dame waarmee afspraken zijn gemaakt.
Mijn abonnement werkt nu ook zoals het hoort.
De klacht is daarmee naar volle tevredenheid verholpen en afgedaan!!
Topic kan wat mij betreft worden gesloten!

Reageer