Wat raar zeg!

• 9 juni 2012
  • 4 reacties
  • 2326 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Waarom wordt er niet gerept dat men de bedenk tijd kan schrappen? Ik heb vorige week f*cking tot 3 maal toe gevraagd en gebeld (naar dure 0900 nummer) en aangegeven aan Telfort medewerkers om mijn bedenktijd te verwijderen. Neen meneer kan niet u moet echt 7 dagen wachten!

En wat zie ik op deze f*cking forum: U KUNT DE BEDENKTIJD VERWIJDEREN! IK KOM ECHT WOORDEN TE KORT WAT EEN F*CKING GEK BEDRIJF, als jullie al intern niet fatsoenlijk met elkaar een beleid kunnen uitstippelen, waarom dan nog nieuwe klanten werven?Kom toch op man! Wat zijn dit voor rare smaakloze vieze streken?JA, IK BEN ECHT SUPER BOOS

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Bedenktijd schrappen kan niet altijd... de klantenservice mag het volgens mij officieel niet doen omdat de 7 dagen bedenktijd een wettelijke verplichting is.
Hier op het forum kan Webcare soms wèl de bedenktijd verwijderen (met jouw toestemming)... maar ook dan kan het niet in alle gevallen.
bedenktijd verwijderen kan wel via het forum (na aanvraag) voor internet (nieuw, verlengen of upgrade) maar niet voor ITV. Het is uit de startpost niet duidelijk of het over internet of TV gaat.
Reputatie 1
Badge +1
Het is uit de startpost niet duidelijk of het over internet of TV gaat.

Het gaat om een upgrade naar VDSL2 ik heb zo'n 4 jaar de beruchte tot 20Mb internet en telefonie afgenomen van Telfort.

De reden voor upgrade is, dat buurt genoten een nieuwe modem toegestuurd kregen i.v.m. (gratis) migratie naar VDSL2. Ik, de trouwe hond van Telfort, die sommige van deze buurtgenoten Telfort klant maakte, kreeg nada niente niks. Ik dus bellen en upgraden naar VDSL2 en netjes aangegeven a.u.b. de bedenktijd schrappen. Neen, meneer dat is niet mogelijk blablabla. Wederom nog een keer gebeld kunt u a.u.b. de bedenktijd schrappen....wederom het geblablah en dertien in een dozijn verhaal.

Wat zie ik op dit vervloekte forum: je kunt je bedenktijd wel degelijk schrappen een logisch vervolg is, is dat ik ontzettend boos ben na 4 jaar Telfort.

Ja, ik baal ontzettend van Telfort en vooral omdat sommige buurtgenoten door mij toedoen klant zijn geworden van Telfort. En wat krijgen deze klanten een gratis VDSL2 migratie! Bahhh als ik hier aan denk, wil ik eigenlijk gewoon opstappen bij Telfort.
Badge +2
U baseert uw informatie dat het verwijderen wel kan alleen op berichten hier op dit forum. De ervaren medewerkers van webcare hebben wel de mogelijkheid om de bedenktijd na wederzijdse instemming te verwijderen. Dit is geen standaard proces maar doet webcare uit good will, als extra service. Bedenktijd verwijderen mag officieel alleen in het geval als wij een fout maken of andere zwaar wegende redenen. Even heel bot: Als u eerder uw product had gewild had u eerder moeten bestellen.

- U plaatst _op zondag_ uw verzoek met hoofdletters en dik gedrukte letters een topic waar wij zoals daar in de startpost staat 1x per week komen
- U heeft maandag voor 12.00 nog geen reactie van ons en plaatst nogmaals een geirriteerde post.

Op die manier kweekt u bij ons niet veel good will, ik hoop dat u dat ook begrijpt.

Voor wat betreft uw buren;
Zij zijn eerder naar VDSL gemigreerd door de automatische WBA-A naar WBA-E netwerkmigratie. Dit is een doorlopend automatisch proces dat niet werkt op basis van bepaalde lokatie of de tijd dat u al klant bent. Als het abonnement het toestaat en er is nog geen geschikt modem voor WBA-E aanwezig dan wordt er gemigreerd naar VDSL 25/3 met ZyXEL 2812. U stond gepland om binnenkort overgezet te worden, maar u heeft nu zelf al een upgrade naar 50/5 aangevraagd. Bedenktijd verwijderen is zoals ik hier al aangaf niet meer van toepassing, de 7 dagen zijn al voorbij en de migratie is ingepland op 27 juni.

Hugo

Reageer