beantwoord

Wat is het nou fout code 12, 11 of 14 :S

• 14 augustus 2013
  • 7 reacties
  • 3377 keer bekeken

Badge
Hallo. vandaag heb ik mijn interactieve tv pakket binnen gehad. 
ik hoopte dat ik net zo snel met aansluiten klaar zou zijn als bij het interent, maar in tegendeel.

Ik heb de motorola vip1853 icm de Zyxel P-2812HNU-F1. Het aansluiten ging gemakkelijk. 
UTPkabel in de tv ontvanger en port 4 op de het modem. hdmi in t scherm geluid op mn versterker en natuurlijk de voedingskabel.

Toen gingen we het boeltje testen.. 

dus zetten het scherm aan uiteraard waar de ontvanger via d e hdmi op aangesloten is. 
de ontvanger en mn modem die stond natuurlijk al aan. maar toen kwam er F12 op het dispay van de tv ontvanger en mijn scherm kreeg helemaal geen signaal niets. die ging gewoon in de slaap modus.

Dus ik dacht nou dan maar even de modem resetten dus de stekker 30 seconden uit het stopcontact gehaald eveneens als de tv ontvanger. 
Toen zette ik alles weer aan en eerst kwam foutcode 12 ca 2 seconden later 11 en weer een paar tellen later 15...  ondertussen heb ik geprobeerd te zoeken in t form en op internet naar wat nou de oplossing zou kunnen zijn. Maar helaas vindt ik alleen de oorzaak van de foutcodes terug.

Wat moet ik nu doen, ik heb ook geprobeerd de tv ontvanger via de scart naar een tulp en dan in op beamer aan te sluiten. maar ook die gaf aan geen signaal.. en ging in slaap stand trouwens wel erg jammer dat ik geen usb video kaart kan aansluiten op de poort.

Vriendelijke groet Shaady
icon

Beste antwoord door shaady 15 augustus 2013, 13:39

Dan even rustig afwachten de komende dagen, je krijgt vanzelf nog post van Telfort waarin je PIN code staat met de opleverdatum erbij.
Eerder zal je ITV niet werken.

Even geduld dus.....

Oplevering staat gepland voor 22-08-2013, voor die tijd zul je inderdaad een brief met de inloggegevens ontvangen. :)

Henk

Ja, ik hoorde net van een medewerkster via de telefoon; Dat de Decoder software loos toegestuurd wordt. en pas bij de eerste keer aanzetten installeert.  Aan de enekant een beetje omslachtig. maar zo heb je wel atijd de nieuwste versie.. in iedergeval bedankt!
Bekijk reactie

7 reacties

Badge
Dan even rustig afwachten de komende dagen, je krijgt vanzelf nog post van Telfort waarin je PIN code staat met de opleverdatum erbij.

Even geduld dus.....

Oplevering staat gepland voor 22-08-2013, voor die tijd zul je inderdaad een brief met de inloggegevens ontvangen. :)

Henk

Ja, ik hoorde net van een medewerkster via de telefoon; Dat de Decoder software loos toegestuurd wordt. en pas bij de eerste keer aanzetten installeert.  Aan de enekant een beetje omslachtig. maar zo heb je wel atijd de nieuwste versie.. in iedergeval bedankt!
Reputatie 4
Badge +3

Even geduld dus.....

Henk
Badge
hmm geduld daar heb ik toch al genoeg van 😉 wel een beetje jammer want mijn internet was wel al direct opgeleverd.
maar bedankt voor zo ver!
Reputatie 8
Badge +16

Even geduld dus.....
Badge
Hmm, dat kon ik niet meer terug vinden op mijn telfort.en de pin heb ik ook nog niet gehad..
Reputatie 8
Badge +16
Wanneer wordt je ITV opgeleverd?
Heb je de brief met PIN code al ontvangen?
Badge
ojah op het modem brandt het lampje van de lan poort oranje.?! moet dit uitmaken? k kan me herineren dat hij dit bij mn xbox ook altijd heeft maar die heeft gewoon verbinding...

Reageer