beantwoord

Wat is er mogelijk bij een nieuwe glasvezel internet en TV, i.v.m. Black Friday aanbieding?

• 20 november 2018
  • 10 reacties
  • 426 keer bekeken

Ik kan mijn glasvezel alles in 1 verlengen of wel een nieuw abonnement afsluiten.
Nu zie ik een aantrekkelijke aanbieding i.v.m. Black Frida, internet.

De situatie nu:

Glasvezel alles in 1, telefonie gebruik ik niet.
Internet snelheid 50/50.
Uitgebreid pakket gratis
Pluspakket. (gratis met combivoordeel.)
2 TV kastjes.

Mijn vragen belangrijkste vraag is:

Kan ik tegen meerprijs 50/50 behouden of deze optie er niet meer?

Geen telefonie meer
Het uitgebreid pakket wordt €5,00.
Pluspakket blijft combivoordeel omdat er ook mobiele abonnementen zijn.
Ik blijf betalen voor 2 TV kastjes.
icon

Beste antwoord door mandy 21 november 2018, 19:54

Ik heb net een chatsessie gehad en zij vertelde dat ik dus de 50/50 kwijt zal zijn.
Het is nu dus 50/5 met nieuwe abonnementen.
Dus ik ga dit niet doen.

Wat ik ook heel vreemd vond, is dat zij mij een aanbod deed voor korting.
Wat maakt niet zo heel veel uit, maar de moderators hier kunnen/mogen dit niet?
Waarom de collega's op de chat dan wel?
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Even wachten tot vrijdag Mandy en je dan terug laten bellen, ik zat ook dat je 12 maanden voor 35 euri kunt krijgen en de reset moet je uitonderhandelen denk ik, ben benieuwd of je snelheid 50/50 kunt houden als je verlengd, maar wellicht is het alleen voor nwe klanten

https://internetshop.telfort.nl/blackfriday/
Wat de 50/50 betreft zie ik dit antwoord liever beantwoord door een moderator.
Mijn huidige contract, wat dus nu afgelopen is, staan ook fouten in, zelfs de datum was incorrect.
Dit heb ik destijds uiteraard wel nagevraagd bij de TKS en de Chat.
Dus wat de snelheid betreft ben ik wel een beetje huiverig.....

Maar wat ik ook zag in de website, zie link, is dat EB V10a geleverd wordt.
En dat zal wel alleen voor nieuwe klanten zijn...
Die aanbieding van 12 maanden voor €35,00 is een sigaar uit eigen doos. Althans dat is hetzelfde als een halfjaar € 30,00 wat de voorgaande aanbieding was.

Die snelheid is waarschijnlijk alleen te behouden voor klanten komende van de oude propositie, maar dat zal inderdaad een moderator moeten beantwoorden.

Dat wachten tot vrijdag hoeft niet de aanbieding geldt nu al wat vond jij aantrekkelijk mandy, ik vind het niet zo denderend heel eerlijk gezegd.

Als ik goed reken ga je er meer op achteruit dan op voor uit tenzij je na 12 maanden weer belt voor een kortings aanbieding, 12 maanden voor €30,00 zou ik aantrekkelijker vinden echt dit is zo doorzichtig lokken met die 12 maanden.
Bij de vorige aanbieding heb ik niet gekeken omdat toen mijn abonnement nog niet afgelopen was.
Nu betaal ik voor alles in 1 €45,00 pus twee interactieve TV kasten €5,00, totaal €50,00
Daarbij heb ik het, nu gratis Pluspakket vanwege het combivoordeel, wat normaal €9,99 kost,
nog niet meegerekend.
Dus ook niet het gratis uitgebreid pakket wat nu €5,00 kost.

Met de Black Fridaydeal kom ik op €40,00 daarna twee maanden op €45,00,
na 12 maanden op €52,50.
Dus na 12 maanden ga ik €2,50 meer betalen.
Dit alleen voor internet en 2 interactieve TV.
Dan heb ik de €2,50 voor het bellen, wat ik niet gebruik, nog niet meegerekend.
(Dit is dus inclusief het Pluspakket, gratis combivoordeel en uitgebreid pakket.)

Nu zal het dan €5,00 minder zijn maar dan moet ik volgend jaar weer gaan shoppen.
Want na 12 maanden gaat het weer €2,50 omhoog.

Maar ik zal dan waarschijnlijk mijn 50/50 kwijt zijn, wat dus wel een belangrijke is.

De V10a zal ik ook wel niet krijgen.
Nu heb ik de V10 en daar ben ik wel blij mee.
Maar als ik nu nog steeds zie dat bestaande klanten nog steeds de V8 krijgen,
mag ik mijn handen dicht knijpen......
Ik heb net een chatsessie gehad en zij vertelde dat ik dus de 50/50 kwijt zal zijn.
Het is nu dus 50/5 met nieuwe abonnementen.
Dus ik ga dit niet doen.

Wat ik ook heel vreemd vond, is dat zij mij een aanbod deed voor korting.
Wat maakt niet zo heel veel uit, maar de moderators hier kunnen/mogen dit niet?
Waarom de collega's op de chat dan wel?
Reputatie 8
Badge +11
Hallo mandy, met de Black Friday deal krijg je inderdaad de 50/5 snelheid 🙂 Op deze pagina kan je zien wat er bij deze deal hoort. De V10a wordt bij deze deal alleen bij nieuwe klanten geleverd, als je al klant bent behoud je je huidige modem. Fijn dat je via de chat al een antwoord hebt gekregen.
Het kan zijn dat ze daar een aanbod kunnen doen, bij chat zijn verschillende afdelingen. Veel hebben dezelfde mogelijkheden als ons, maar er zijn afdelingen die meer opties hebben. Vermoedelijk was je met een van hun in contact.
Hallo Jasper,

Hartelijk bedankt voor je antwoord.
Maar op één vraag kreeg ik geen antwoord op de chat.
Het is mogelijk geweest om tegen betaling de 50/50 te behouden.
Is dit nu niet meer zo?

Ik heb al verschillende chatsessies gehad en er werd steeds een aanbod gedaan.
Dan niet voor Thuis maar wel voor mobiel.
Zo lijkt het ook dat zij meer kunnen dan jullie moderators die geen aanbiedingen doen.
Vandaar ook mijn vraag.

Ergens lijkt mij dat dan niet in de haak.
Iedere medewerker van Telfort, of het nu o.a. de Chat, het Forum of TKS zal dan toch dezelfde bevoegdheden moeten hebben?
Jullie moderators doen ook goed werk en blussen toch ook verschillende brandjes waar het bij een andere afdeling niet goed gaat?

Ik denk dat het voor jullie wel moeilijker wordt om dit aanbod op een openbaar forum te presenteren,
maar hebben wel de mogelijkheid om dit in een PB te doen.
Nu ook in de shop geweest en daar werd mij afgeraden om te verlengen.
Dit mede ook door het verlies van de 50/50.
Maar als ik het verhaal goed begrepen heb, kost het om dit te behouden €5,00 extra.
Beste Jasper, klopt dit?
Als dit inderdaad zo is, is het voor mij niet rendabel om te verlengen en dan ben ik veel duurder uit.
Dus verlengen ga ik niet doen maar laat het abonnement zo doorlopen.
Reputatie 8
Badge +11
De extra snelheid van 50/50 kan voor € 2,50 per maand worden toegevoegd als deze beschikbaar is. Het laten doorlopen van het abonnement zoals het is lijkt me ook het beste 🙂
Hartelijk bedankt voor je antwoord Jasper!
Het is duidelijk zo.

Reageer