beantwoord

Wat een ramp!

• 15 maart 2013
  • 24 reacties
  • 6315 keer bekeken

Nadat wij al internet en bellen van Telfort hadden werden wij 13 febr. gebeld of wij gebruik wilden maken van het alles in één pakket. Het klonk allemaal mooi en aangezien we tv van KPN hadden leek het ons wel makkelijk om alles bij dezelfde te hebben. We moesten alles zelf aansluiten omdat wij volgens jullie geen recht hadden op een gratis monteur. Mijn schoonouders daarentegen kregen deze monteur wel gratis over de vloer om alles aan te sluiten. Zij waren nieuwe klanten. Blijkbaar worden bestaande klanten niet gewaardeerd. Per brief kregen wij als opleverdatum 7 maart en tot onze verbazing stond hierin vermeld dat er een GRATIS monteur kwam om alles aan te sluiten. In het alles in één pakket zat later weer een brief waarin stond dat we het zelf moesten doen. Op internet op onze persoonlijke pagina stond weer dat we een GRATIS monteur kregen. Lekker verwarrend Telfort! Nu gaat het ons niet om de monteur want mijn man kan dit prima zelf. Het gaat om de verwarrende communicatie van jullie kant. Enfin, 7maart alles van KPN afgekoppeld en van Telfort aangesloten. Geen verbinding. Kan gebeuren op de opleverdag dus wij bellen. Werd ons verteld dat de opleverdatum een week was verschoven naar 14 maart. Gister dus wederom alles aangesloten en wederom geen verbinding! s'Middags weer met jullie gebeld. Nadat ik al een aantal keer tussendoor had gevraagd of de fout niet bij Telfort lag, bleef de man aan de andere kant van de lijn maar volhouden dat de tv-verbinding moest werken. Is de kabel niet kapot was zijn vraag? Andere kabel er aan, zelfde probleem. Ondertussen 20minuten verder en nog geen oplossing. Nou mevrouw, dan zal de verbinding het later vandaag wel doen. Probeer het na 18.00u nog eens. Maar weer geen verbinding! Dus s'avonds weer gebeld. Nu lag de fout volgens jullie bij KPN. We zouden vandaag teruggebeld worden en dan werd het ook vandaag nog opgelost. Ondertussen is het 16.00u en nog niks gehoord! Ik ben er spuugzat van!!!! Ik heb net WEEEEER gebeld met jullie en toen kreeg ik te horen dat het nog 5!!!!! werkdagen gaat duren voor de "storing" verholpen is. Storing??? Welke storing??? We hebben nog niks! Mijn man heeft net ook nog gebeld en tegen hem is gezegd dat er 2 man mee bezig is nu. Heb spijt dat ik ben overgestapt. En ik ben niet van plan om de 25euro aansluitkosten te betalen aangezien ik inmiddels al voor bijna 20euro heb verbeld met jullie. Deze kosten ga ik zeker ook op jullie verhalen! Wanneer kunnen we nu rekenen op een WERKENDE verbinding? Want ik heb geen zin meer om alles aan te sluiten en weer op te ruimen omdat het nog steeds niet werkt!
icon

Beste antwoord door Henk - Telfort 18 maart 2013, 10:31

@Snoeijer,

Welkom op ons forum!

Erg vervelend om te lezen dat het niet gaat zoals het behoort te gaan.

Ik ontvang graag een privé bericht met daarin de postcode, huisnummer en een mobiel nummer waar je op te bereiken bent voor nader onderzoek.

Mijn excuus voor het ongemak.

Henk
Bekijk reactie

24 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Ik denk zelf dat KPn de boosdoener is die heeft de kabels eruit getrokken in de Centrale maar die hoef ze alleen maar elders erin te prikken en dat is niet gebeurt (denk ik)
Zou best kunnen Cobus. Maar dat neemt niet weg dat ze daar langs elkaar heen praten. En wie zijn schuld het ook is, 7 maart opleveren= 7 maart opleveren, toch? Blijkbaar is dan hun communicatie met KPN niet zoals het zijn moet. Ze bleven in eerste instantie volhouden dat de schuld bij ons lag. Kabel misschien kapot? Zit ie wel in poort 4? Enz.. En toen bleek dat dit alles in orde was wisten ze het niet meer. Doorverbinden met de 2e lijn zoals ze dat noemen was niet mogelijk want die waren overbezet. En zo word je met een kluitje het riet in gestuurd. Vraag me ook af of er hier wel gereageerd word door iemand van Telfort die WEL inzicht heeft in de situatie. Want de mensen vd 1e lijn hebben dit in ieder geval niet.
Reputatie 8
Badge +10
Vraag me ook af of er hier wel gereageerd word door iemand van Telfort die WEL inzicht heeft in de situatie.

Vanaf a.s. maandag weer, webcare is in het weekend niet op dit forum actief...
Dank je wel voor je reactie Enterprise...
Reputatie 4
Badge +3
@Snoeijer,

Welkom op ons forum!

Ik ontvang graag een privé bericht met daarin de postcode, huisnummer en een mobiel nummer waar je op te bereiken bent voor nader onderzoek.

Henk
@Snoeijer,

Welkom op ons forum!

Henk

Prive-bericht verstuurd @Henk
Reputatie 4
Badge +3
@snoeijer,

Ontvangen, bedankt hiervoor. Ik zet het door en verwacht morgen meer te weten.

Henk
En? Is er al meer bekend?
Reputatie 4
Badge +3
@Snoeijer,

Zojuist de terugkoppeling gekregen dat het zou moeten werken, is er inmiddels ook contact met je opgenomen om dit te bevestigen?

Henk
Er is nog geen contact met ons geweest maar mijn man zal vanmiddag kijken of het werkt. Ben benieuwd! Komt er nog enige vergoeding van jullie kant voor het ongemak en lange wachten? Ik ben eigenlijk niet van plan om die 25euro aansluitkosten te betalen. Lijkt me een redelijke tegemoetkoming van jullie kant. Graag hoor ik van je.

Groeten Jessica.
Reputatie 4
Badge +3
@Snoeijer,

Op het moment dat de storingsmelding is z'n geheel afgemeld kan worden zullen we gaan kijken naar de compensatie. :)

Henk
Mijn man heeft net alles weer aangesloten maar we hebben nog steeds geen verbinding! 😞
Reputatie 4
Badge +3
@Snoeijer,

Nog steeds foutcode 12?

Henk
Ja, precies dezelfde foutmelding...
@Henk: Eindelijk werkt alles naar behoren. Bedankt voor je reacties. Ik weet niet of mijn man jou gisteren aan de telefoon heeft gehad? Zo ja, dan ook bedankt voor de hulp!... Hoor ik nog over de compensatie voor het wachten?
Reputatie 6
Badge +7
Mooi nieuws tof dat je ook nog reageert dat het nu wel werkt.
Reputatie 4
Badge +3
@Snoeijer,

Ik heb gisteren jouw man aan de telefoon gehad inderdaad, fijn om te lezen dat het nog steeds naar behoren werkt.

Ik stuur je later een privé bericht met daarin een compensatie-voorstel.

Henk
@Cobus: Het is heel frustrerend als het niet werkt maar nog mooier als het wel werkt. Dat mag ook vermeld worden 😉
@Henk: Prima. Ik wacht het af. Nogmaals bedankt voor je inzet! Er zouden meer "Henk-en" moeten werken bij Telfort 😉
Reputatie 6
Badge +7
Ha Ha die is goed 😃
Reputatie 8
Badge +17
@Henk: Prima. Ik wacht het af. Nogmaals bedankt voor je inzet! Er zouden meer "Henk-en" moeten werken bij Telfort ;-)
Die andere Henk heet Hugo, of Jeroen 😛
Reputatie 8
Badge +10
Die andere Henk heet Hugo, of Jeroen :p

En de 'Henken' van het andere geslacht heten Denise, Laila en Daphne... 😃
Reputatie 4
Badge +3
@All,

Bedankt! :)

Henk
Goed voor Telfort dat er nog meer Henken werken. Wss geen aanval naar jullie overigens 😉

Reageer