beantwoord

Wanneer wordt ons glasvezel aansluitpunt gereed gemaakt voor gebruik

• 22 juni 2020
  • 2 reacties
  • 110 keer bekeken

Beste,

Een aantal weken geleden is in ons appartementen complex bij iedereen het glasvezel aansluitpunt aangelegd. Hierbij werd aangegeven dat er nog een kastje (converter) overheen komt en dan is de aansluiting gereed voor gebruik mits het abonnement overgezet word naar glasvezel wat kosteloos is volgens de eerder gekregen brief vanuit Telfort. Hiermee bedoel ik niet het afsluiten van een glasvezel abonement met bijbehorende snelheid maar het huidige DSL abonnement omzetten naar glasvezel.

Ik vroeg mij even af wanneer dit extra kastje geplaatst wordt en door wie dit moet gebeuren, ik heb niets meer vernomen.

Groeten Raymond

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 30 juni 2020, 10:52

@RKrijnen Hoi Raymond, als de aansluiting er inmiddels is, kan ik me voorstellen dat je graag wilt weten wanneer je over kan naar glasvezel!

Ik heb even voor je gekeken. Glasvezel gaat binnenkort beschikbaar worden op jouw adres, maar het is nu nog niet zo ver. Ik kan niet zien wanneer dat precies gaat gebeuren. Wat je kan doen, is jouw gegevens invullen in de Glasvezelwekker. Je krijgt dan een seintje zo gauw glasvezel helemaal beschikbaar is, zodat jouw abonnement daarop overgezet kan worden :slight_smile:

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11

@RKrijnen Hoi Raymond, als de aansluiting er inmiddels is, kan ik me voorstellen dat je graag wilt weten wanneer je over kan naar glasvezel!

Ik heb even voor je gekeken. Glasvezel gaat binnenkort beschikbaar worden op jouw adres, maar het is nu nog niet zo ver. Ik kan niet zien wanneer dat precies gaat gebeuren. Wat je kan doen, is jouw gegevens invullen in de Glasvezelwekker. Je krijgt dan een seintje zo gauw glasvezel helemaal beschikbaar is, zodat jouw abonnement daarop overgezet kan worden :slight_smile:

Reputatie 1

Bedankt voor de link, erg handig. Was net in het nieuws dat KPN niet heel happig is ‘snel te handelen’ als het om glasvezelaansluitingen gaat. Met de link hoef ik iig niet elke keer zelf contact op te nemen. :v_tone1:

Reageer