beantwoord

Wanneer wordt de verhuizing doorgevoerd?

• 14 september 2015
  • 1 reactie
  • 181 keer bekeken

Kreeg vandaag een mail met de mededeling dat mijn verhuizing is aangevraagd. Lekker snel, want dat hoorde ik vijf dagen geleden al aan de telefoon. Maar hoe kom ik er nu achter wanneer de verhuizing wordt doorgevoerd? En heb ik daar nog inspraak in?? De vraag ook al via Twitter gesteld, maar daar antwoorden jullie gewoon niet. Heel fijn medium. Als iedereen een beetje meewerkt. Hopelijk hier wat sneller, want ik moet het echt weten.
icon

Beste antwoord door Stephen 22 september 2015, 16:57

Hallo Carolien, welkom op het forum en mijn excuses voor de late reactie. Indien je nog geen duidelijkheid hierover hebt gekregen dan ontvang ik graag je naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan de status van je verhuizing voor je uitzoeken.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Carolien, welkom op het forum en mijn excuses voor de late reactie. Indien je nog geen duidelijkheid hierover hebt gekregen dan ontvang ik graag je naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan de status van je verhuizing voor je uitzoeken.