beantwoord

Wanneer moet ik nu mijn sim activeren?!

• 27 februari 2016
  • 2 reacties
  • 468 keer bekeken

Badge
Zonet een nieuwe SIM ontvangen voor verlenging van mijn abo. Enige wijziging in het nieuwe abonnement is dat ik nu 4G erbij heb.
In de begeleidende brief kan ik echter niets terugvinden, wanneer ik nu de nieuwe SIM in mijn toestel moet gaan plaatsen. Kan dit al vandaag of moet ik nu keurig wachten tot de laatste dag van mijn oude abo, dus 30 Maart 2016? Dat ik pas 4G heb als het nieuwe abo op die vervaldatum ingaat begrijp ik.
Graag een respons van iemand. Bedankt !

Groet.
icon

Beste antwoord door Michael 27 februari 2016, 15:23

Hey Willem! Dank voor je berichtje! Wat goed dat je je abonnement hebt verlengd bij ons! Zie ik graag natuurlijk.
Als het nieuwe abonnement ingaat (in jouw geval op 30-03), zal de simkaart ook pas te activeren zijn (met alle functionaliteit die erbij horen - als 4G etc). Je zult dus nog even geduld moeten hebben. Gaat dat lukken denk je? 🙂
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hey Willem! Dank voor je berichtje! Wat goed dat je je abonnement hebt verlengd bij ons! Zie ik graag natuurlijk.
Als het nieuwe abonnement ingaat (in jouw geval op 30-03), zal de simkaart ook pas te activeren zijn (met alle functionaliteit die erbij horen - als 4G etc). Je zult dus nog even geduld moeten hebben. Gaat dat lukken denk je? 🙂
Badge
Bedankt voor de snelle reactie. Ik begreep dus al dat de G4 functie pas op 30-3 actief zou worden, maar was in de veronderstelling dat de nieuwe simkaart nu al geplaatst en geactiveerd kon worden. Dat is dus blijkbaar niet zo. Dan wacht ik gewoon tot eind Maart. Gaat lukken ! :D

Bedankt !