beantwoord

Wanneer mag ik mijn abonnement verlengen?

• 19 februari 2016
  • 8 reacties
  • 2339 keer bekeken

Wanneer mag ik precies mijn abonnement verlengen? Gr
icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 19 februari 2016, 20:06

Dus even inloggen op je Mijn Telfort, daar kan je terug vinden wat de start/einddatum van je abonnement is.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Wat denk je hiervan:

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/verlengen-mobiel-abonnement.htm
Ja daar staat dat ik 3 maanden van te voren kan verlengen maar geen datum erbij..
Reputatie 8
Badge +16
Dus even inloggen op je Mijn Telfort, daar kan je terug vinden wat de start/einddatum van je abonnement is.
Oké dankjewel!
hallo,
zodra ik kon verlengen deed ik dit!
maar nu lees ik overal dat de verlenging pas ingaat als het huidige abonnement afloopt!

hoe zit dat? mijn abonnement loopt pas over 6 maand af!
moet ik echt zolang wachten??
groet Gerhard
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Gerhard! Dit klopt inderdaad. Je kunt een verlenging 6 maanden voor de einddatum van het contract aanvragen, je nieuwe contract gaat in op het moment dat de oude verloopt. 🙂
hallo,
is dit niet vreemd? ik wilde verlengen omdat ik dacht dat het goedkoper zou worden, en meer internet!
maar nu moet ik nog een half jaar wachten voordat het in gaat!

als ik niet zo snel op verlengen had geklikt had ik over 3 maanden kunnen overstappen naar een andere provider, die vervolgens wel direct in gaat!
ik word dus gestraft omdat ik wilde blijven bij Telfort omdat dit goed beviel!

erg fijne service! NOT
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Gerhard! Ik snap je frustratie. Alleen kan ik me niet goed bedenken welke situatie je dan wél graag had gezien. Als we jouw verlenging eerder laten ingaan, vervangt deze het huidige abonnement. In dat geval klopt het 'jaarcontract' niet echt. Toch?

Reageer