beantwoord

Wanneer komt de monteur langs om mijn glasvezelmodem te vervangen?

Reputatie 1
Badge +1
Ik heb mijn contract verlengd en nu moet mijn glasvezelmodem vervangen worden. Ik heb vorige week mijn nieuwe contract gekregen. Er is mij aan de telefoon aangegeven dat ik in een paar dagen bericht zou krijgen om een afspraak te maken voor he5 plaatsen van het glasvezelmodem. Helaas heb ik nog niets ontvangen.
Graag verneem ik van jullie.
Groet
Daan
icon

Beste antwoord door Wieger DB 9 februari 2018, 20:03

Dankjewel! Dat maakt het uitzoeken wat makkelijker! 😉

Ik zie dat de overzetting en de vervanging van je modem vinden plaats op 5 maart. Guidion, onze monteurspartij, belt namelijk een week van tevoren om een afspraak te maken. Dat heb ik gelijk ook even gedeeld met de collega die je gesproken hebt. Wil je toch al snel een afspraak maken? Dan kan je zelf ook contact met Guidion opnemen via 088-2000 120.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Hey Daan, welkom terug! Leuk dat je je contract verlengd hebt. Bedankt hiervoor!

Ik wil dit graag verder voor je terugzoeken. Kan je je postcode en huisnummer aan je profiel toevoegen? Dan ga ik kijken wat er aan de hand is.
Reputatie 1
Badge +1
Hoi toegevoegd
Reputatie 7
Badge +13
Dankjewel! Dat maakt het uitzoeken wat makkelijker! 😉

Ik zie dat de overzetting en de vervanging van je modem vinden plaats op 5 maart. Guidion, onze monteurspartij, belt namelijk een week van tevoren om een afspraak te maken. Dat heb ik gelijk ook even gedeeld met de collega die je gesproken hebt. Wil je toch al snel een afspraak maken? Dan kan je zelf ook contact met Guidion opnemen via 088-2000 120.

Reageer