beantwoord

Wanneer is de 6s 32gb weer leverbaar?

marcella1997
Reputatie 1
Hoi hoi,

ik heb afgelopen vrijdag de iphone 6s 32GB in het roségoud besteld. Nu kreeg ik bericht dat het toestel niet voorradig is. Wanneer is de verwachtte datum dat hij wel weer beschikbaar is? En kan ik anders de kleur wijzigen naar zilver of goud, dat ik 'm wat sneller in huis heb. Ik wacht er namelijk met smart op!

Groetjes :)
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 20 september 2017, 18:24

Hallo Marcella, welkom op het forum en logisch dat je uitkijkt naar je toestel! Het is heel lastig te zeggen wanneer je je toestel krijgt. Wij doen uiteraard bestellingen, maar het is afwachten wat we in de doos geleverd krijgen van Apple. Om het simpel te verwoorden. Hierdoor is het lastig om te zeggen wanneer je je toestel krijgt en kan ik je geen exacte datum geven. Als je mij een privébericht toestuurt met hierin je 06-nummer, adresgegevens en je ordernummer, dan kijk ik of ik kan achterhalen hoeveel mensen wachten op hetzelfde toestel en wanneer we verwachten levering te krijgen. Of we anders je toestel om kunnen zetten naar een andere kleur, dat kijk ik dan ook direct na. Alvast bedankt!!

Bekijk reactie

4 Reacties

Cindy - Telfort
Reputatie 3
Badge +1
Hallo Marcella, welkom op het forum en logisch dat je uitkijkt naar je toestel! Het is heel lastig te zeggen wanneer je je toestel krijgt. Wij doen uiteraard bestellingen, maar het is afwachten wat we in de doos geleverd krijgen van Apple. Om het simpel te verwoorden. Hierdoor is het lastig om te zeggen wanneer je je toestel krijgt en kan ik je geen exacte datum geven. Als je mij een privébericht toestuurt met hierin je 06-nummer, adresgegevens en je ordernummer, dan kijk ik of ik kan achterhalen hoeveel mensen wachten op hetzelfde toestel en wanneer we verwachten levering te krijgen. Of we anders je toestel om kunnen zetten naar een andere kleur, dat kijk ik dan ook direct na. Alvast bedankt!!
Cindy - Telfort
Reputatie 3
Badge +1
Marcella en ik hebben inmiddels via privébericht contact gehad. De exacte levertijd kan ik helaas niet vinden. Ik heb het advies gegeven om deze order te annuleren en in de winkel opnieuw te verlengen, zodat het toestel direct mee naar huis kan. Dat is in dit geval de snelste weg.
Kees-Jan
Reputatie 4
Badge +3
of je kijkt hier: https://www.belsimpel.nl/apple/apple-iphone-6s-32gb-rose-gold/abonnement

morgen in huis, óók met een Telfort abonnement!
Cindy - Telfort
Reputatie 3
Badge +1
Ja, dat kan ook @Kees-Jan :).

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$