beantwoord

Wanneer gaat mijn abonnement in?

  • 16 december 2017
  • 5 reacties
  • 115 keer bekeken

Wie o wie kan mij hierbij helpen?

Overstappen van Ziggo naar telfort per 16-12-2017 levert tot nu toe geen verbinding op via telfort.
Als ik op de Exeperiabox aanlog zie ik wel dat de dsl status een downstream en upstream heeft, maar daar blijft het helaas bij (broadband lampje brandt maar internet lampje doet niets).
Ping testen vanaf de computer (bekabeld) levert niets op, en ping testen vanaf de router zelf dan geeft die dat er geen DNS beschikbaar is.

Verder zijn er geen FEC of CRC errors te zien.

Het betreft hier een Arcadyan VGV7519 met Firmware 02.00.138v2w4.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 18 december 2017, 12:19

Hoi Edin, welkom op het forum. Als ik nu naar je verbinding kijk, dan zie ik dat deze online is. Werkt alles goed? 🙂
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je modem aangesloten met het korte bijgeleverd kabeltje op het ISRA punt wat zich meestal in de meterkast bevindt zoja druk dan het resetgaatje van het modem 10 sec. In
Topic kan dicht,

Internet is nog niet opgeleverd.
Reputatie 8
Badge +17
Heeft men ook gezegd wanneer je abo ingaat
Volgens klantenservice begint mijn abo vanaf de 18e en ik zou vandaag of morgen al internet moeten hebben 🙂
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Edin, welkom op het forum. Als ik nu naar je verbinding kijk, dan zie ik dat deze online is. Werkt alles goed? 🙂

Reageer