Waarvoor moet het zo omslachtig

• 6 april 2012
  • 0 reacties
  • 1951 keer bekeken

Badge
Hallo Allemaal,
Ik heb van af 2007 al verbinding Speedlinq "later telfort" en heb 24-02-12 gebeld dat ik naar VSDL en Itv over wil.
Nou dat kan dan doen we eerst VSDL en als dat opgelevert is kunt u ITV bestellen.
Huh waarvoor zo omslachtig? Kan de monteur 2x naar de centrale rijden. Eerst voor omzetting naar VSDL en dan nog een 1x voor ITV.
Nou ja het zal wel. VSDL werkt nu en heb dus netjes ITV aangevraagt en toen begon de ellende echt.
Modem was niet meer te benaderen via 192.168.1.254
Helpdesk gebeld. Antwoord: "modem een reset geven en hij werkt weer"
Netjes gedaan maar niet werken. Helpdesk: Hmmm ik kan ook niet in u modem. We sturen een nieuwe.
Nieuwe opgehangen en kreeg weer netjes een nieuw IP. Pfff Weer DNS record aanpassen voor de nodige servers.
Na 1 dag gedraaid te hebben Lan4 reageert niet meer en krijg geen IP nummer.
Helpdesk: "Euhhhh u heeft toch nog 3 poorten over. Kan u die gebruiken"
Jamaar er zitten er 4 op dus moeten er 4 werken. Of ben ik nu gek?
Dan maar zoeken op internet en wat lees ik. Lan4 word gebruikt voor ITV en kan niet meer voor een computer gebruikt worden.
Hadden de koekebakkers wel een kunnen vertellen. Heeft me server van 4 uur snachts tot 11 uur in de morgen plat gelegen.
Maargoed nu 6-4-2012 wel een ITV tuner maar nog steeds geen pincode en ook geen signaal voor de tuner.
F12 en F14
Maar weer eens gebeld en waarschijnlijk gaat het nog wel een paar weken duren voordat ITV geactiveerd word.
Dan moet de monteur nog komen die ik niet nodig heb.
Nogmaals.... Waarvoor zo omslachtig? En waarvoor moet het zolang duren?
Zo ik moest het even kwijd. Het zal waarschijnlijk niks helpen.
Prettige Dag verder.

Groeten Marco

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer