beantwoord

Waarschuwing: overstappen op Telfort na telefonisch aandringen door KPN mislukt!

• 27 november 2015
  • 3 reacties
  • 550 keer bekeken

Reputatie 1
Met een nog lopend KPN sim-only abonnement werd ik verschillende keren gebeld door KPN.
Omdat ik al internet van Telfort heb werd me dringend aangeraden om over te stappen op Telfort (da's ook KPN) en gebruik te maken van combi voordeel.
Het zou inderdaad een stuk goedkoper worden dus ik hapte. Dat mijn KPN abonnement pas over een half jaar afloopt zou geen bezwaar zijn.
Na de nodige administratieve handelingen kwam meteen de volgende dag iemand aan de deur met een nieuwe simkaart en een contract dat meteen al in december ingaat. Twee dagen later kreeg ik bericht dat nummerbehoud niet mogelijk is omdat mijn KPN contract nog veel te lang loopt!!!
Na twee keer bellen bleek alles geannuleerd te moeten worden omdat ik anders dubbele abonnementskosten moet betalen. De simkaart mag ik doorknippen en weggooien. Voorlopig dus nog geen Telfort voor mij....
Hoe weet ik nou of er ook echt is geannuleerd? Ik mag binnen veertien dagen annuleren, maar de tijd tikt sinds 23 november en ik heb nog geen bevestiging gehad.....
Lekker handig allemaal. Deze KPN callcenter-medewerker heeft mij een hoop werk voor niks bezorgd en kost zo alleen maar geld.
icon

Beste antwoord door Christy - Telfort 30 november 2015, 13:49

Dag Arno, welkom op het forum. Wat een enorm vervelende situatie. Ik snap dat je hier flink van baalt. Een overstap kan maximaal 2 maanden van te voren worden aangevraagd. 6 maanden is dus echt te vroeg. De KPN medewerker had dit ook moeten weten. Mijn excuses voor de verkeerde informatie.

Ik heb de status voor je nagekeken en de aansluiting is inderdaad geannuleerd. Je hoeft je hier dus geen zorgen over te maken.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Dag Arno, welkom op het forum. Wat een enorm vervelende situatie. Ik snap dat je hier flink van baalt. Een overstap kan maximaal 2 maanden van te voren worden aangevraagd. 6 maanden is dus echt te vroeg. De KPN medewerker had dit ook moeten weten. Mijn excuses voor de verkeerde informatie.

Ik heb de status voor je nagekeken en de aansluiting is inderdaad geannuleerd. Je hoeft je hier dus geen zorgen over te maken.
Reputatie 1
Hallo Christy,

Bedankt voor het uitzoeken!
Ik moet dus nog even een paar maanden geduld hebben.
Reputatie 4
Badge +1
Helaas Arno 😞 Ik hoop dat je tegen die tijd alsnog voor Telfort kiest!

Reageer