Waarom krijgt de ene klant een gratis migratie naar VDSL2 en andere klant niet?

• 9 juni 2012
  • 2 reacties
  • 2084 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Ik ben pist of op Telfort hoe kan het dat iemand een gratis migratie krijgt naar VDSL2 en een andere klant dat niet krijgt?Ik begin mij echt aan Telfort te irriteren en vooral om het feit dat men op de callcenter allerlei scenario’s zomaar uit hun duim durven te zuigen.

Als men bepaalde klanten een gratis migratie geeft, geef dan ook gelijk alle klanten een gratis migratie waar dat mogelijk is! Dat jullie een wicked klanten beleid voeren en op poten zetten ala, maar maak geen onderscheid tussen klanten.

Want wat levert jullie nou zo'n wicked streek op? Nada niente helemaal niks alleen maar boze klanten!

En hier is een boze klant: JA EEN HELE BOZE KLANT

2 reacties

ben je je frustratie nu een beetje kwijt?
Als je nu een eigen topic start wat gaat over het probleem wat jij hebt, ipv vooral in een ander zijn topic te ranten.
Reputatie 1
Badge +1
ben je je frustratie nu een beetje kwijt? Als je nu een eigen topic start wat gaat over het probleem wat jij hebt, ipv vooral in een ander zijn topic te ranten.

Wat is dit nou voor flauwekul....Black widow? Dit is een serieuze kwestie dat jij uberhaupt niet weet wat fatsoen is is jouw probleem.

Ik probeer oprecht te zijn en abonnees een eerlijk advies te geven i.p.v. om de hete brei heendraaien zoals jij dat doet. Dat bij jouw, black widow, correct werkt (even afkloppen je weet nooit bij Telfort) wil niet zeggen dat het ook bij andere abonnees het geval is.

Oprecht is beter dan gebeten worden door een black widow!

Wie rant hier de topics van wie? Je woord keus zegt mij al genoeg!

Reageer