Waarom ben je als abonnee op het einde van de maand je resterende belminuten kwijt?

• 25 april 2012
  • 30 reacties
  • 9258 keer bekeken

Toon het eerste bericht

30 reacties

Badge +4
Zolang je niks aanpast, past Telfort ook niks aan. Maar let even op of je abonnement niet fiks duurder wordt na aflopen van de contractperiode. Kan bijvoorbeeld zijn dat het eerste 24 maanden van 40 voor 20 euro is en dat als het stilzwijgend elke keer een maand verlengd wordt, je dus 40 euro gaat betalen bijvoorbeeld.
Badge
Maar je zou toch zeggen als je contract stilzwijgend verlengt word de voorwaarden ook hetzelfde blijven? Meen dit gelezen te hebben in de voorwaarden.
Pfff ik zie door de bomen het bos niet meer,
Badge +1
 Ik denk dat het een misvatting is dat als je je abo stilzwijgent laat doorgaan dat
dan automatisch  ALTIJD de oude voorwaarden blijven gelden, of vooral de oude
tarieven blijven bestaan, of nieuwere tarieven automatisch ingaan.
Dit laatste is van groot belang omdat een prijsverlaging niet zomaar ingaat, wel
als je het oude contract opzegt en een nieuw afsluit, dit heeft alleen maar zin als
je per maand kan opzeggen of tussentijds een contract wissel wil aangaan,
met nieuw jaartermijn

Waarom kan je dan bij veel bedrijven als men het nodig vind om de contracten
aantepassen  opstappen als je het er niet mee eens bent, buiten de vraag of je
een keuze heb of niet.??

Het grootste probleem is dat die contract en of leverings voorwaarden zo onleesbaar
geformuleerd worden, dat een gewone jan met de pet er niet uitkomt, laat staan kan
begrijpen wat er precies bedoelt wordt.

En ja het is niet geschreven om de klant tehelpen, maar om bedrijven tegen claims
tebeschermen.

Badge +4
Jawel, bij stilzwijgend verlengen blijven de oude voorwaarden gelden. Als in de oude voorwaarden staat dat het abonnement 40 per maand kost, maar je de eerste 24 maanden 20 euro korting krijgt, dan kan dat gewoon.
Badge
Nou, ik ga afwachten tot september......ben benieuwd

Reageer