Vraag over factuur

• 13 december 2014
  • 3 reacties
  • 592 keer bekeken

Ik ben kreeg een leuke aanbieding van telfot ik zou 45 euro per maand gaan betalen nou leuk goedkoper dan upc en eerste twee maanden waren een aantal dingen gratis okee nou ik dus aangegaan en nog geen week later kreeg ik de eerste factuur al binnen van 106 euro wat dus niet klopt ik heb gelijk gebeld zou aangepast worden want er waren programmas in gezet die ik helemaal niet aangevraagd heb en geen en geen gebruik van maakt. Nu hebben ze als nog ene bedrag van 106 euro er afgehaald wat dus helemaal niet klopt want dit is niet tegen mijn gezegd en staat ook niet op contract. Op contract staat 45 euro per maand en geen 106 euro per maand. Ik heb dit geld gestorneerd want ze gaan eerst maar een goeie factuur opmaken met juiste bedrag en de betaling aanpassen naar de 28 want toen is mijn abonnement ingegaan dus mensen mocht je van die telfot medewerkers tegenkomen trap niet in de praatjes van ze naar kijk op de site hoeveel het kost of bel naar telfort ik ben nu ook in die verkoop praatjes ingetrapt.

Telfort hierbij dus mijn vraag los dit op maak een goeie factuur en ander bel me even op want jullie zijn enorm slecht te bereiken

Met vriendelijke groet

Maritzka Hukema

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Heb je ook goed gekeken wat er allemaal in rekening is gebracht? Waarschijnlijk zitten er sowieso activatiekosten bij van 30 euro.
Reputatie 8
Badge +2
@maritzka,

Welkom op het forum.

Is het inmiddels verholpen of kan ik nog iets voor jou doen? Indien ik nog iets voor jou kan betekenen, stuur dan in een privébericht jouw 06-nummer, dan laat ik contact met jou opnemen om het e.e.a. in orde te maken.

Jouw reactie zie ik tegemoet.

Michael
Reputatie 8
Badge +2
@maritzka,

Jammer dat je niet meer reageert. :(

Mocht je nog iets kwijt willen, zou je dit dan in een nieuw topic kunnen doen? Dan ga ik jou alsnog van een passend antwoord voorzien.

Michael