Vraag over brief met activatiecodes en over de prijs

• 11 juli 2012
  • 9 reacties
  • 2369 keer bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb telfort aangevraagd, de geplande opleverdatum staat op 18 juli (volgende week!) ik heb alleen nog geen brief met activatiecodes ontvangen.
Daarnaast zie ik dat prijs nu naar beneden is gegaan, van 37,50 naar 34,50. Krijg ik het nu ook voor 34,50?

Alvast bedankt

9 reacties

Badge
En wat heb jij dan aangevraagd van Telfort ?
Badge
excuus!

Het gaat om het alles-in-1 pakket met Interactieve TV
Reputatie 4
Badge +3
@binky11,

Ik kijk graag voor u na wanneer u de benodigde gegevens gaat ontvangen, ook kan ik de prijs van het geheel dan voor u achterhalen. Graag ontvang ik uw naw-gegevens in een privé bericht zodat ik voor u aan de slag kan. :)

Henk
Badge
Ondertussen alles aangesloten en het werkt.

Rest mij alleen nog de vraag over de prijs!
Reputatie 4
Badge +3
@binky11,

Er wordt vandaag, uiterlijk morgen contact met u opgenomen om te kijken wat de mogelijkheden zijn, ik hoor graag van u wanneer alles is besproken.

Henk
Badge
Beste Henk,

Helaas ben ik nog steeds niet gebeld hierover.

Remy
Reputatie 4
Badge +3
@binky11,

Mijn excuus daarvoor, ik heb inmiddels een terugkoppeling gekregen en het abonnement is aangepast naar de huidige voorwaarden. De prijs van het abonnement is hierbij ook aangepast. :)

Henk
Badge
Beste Henk,

Super! Dank je wel... zou je dat voor mijn broertje, die hetzelfde pakket als ik heb, dat ook willen regelen?
Ik stuur je de naw gegevens via privé bericht.

Alvast bedankt!
Badge
Beste Henk,

Ik heb de factuur voor aankomende maand gekregen, alleen zie ik daar niet de aanpassing op de prijs te zien.

Klopt dat?

Reageer