beantwoord

vraag nieuwe simkaart sim-only abonnement verlenging

• 20 mei 2014
  • 3 reacties
  • 591 keer bekeken

Ik heb mijn sim only abonnement verlengd met een toestelbundel erbij.
Ik heb een nieuwe simkaart toegestuurd gekregen.
Moet ik die activeren zodra het verlengde sim only abonnement ingaat?
En wordt mijn nummer daar automatisch naar overgezet? (Ik wil graag mijn nummer behouden).
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Laila 20 mei 2014, 16:14

Welkom op het forum Kim92! Bij een verlenging houd je altijd hetzelfde telefoonnummer, ook al krijg je een nieuwe simkaart. Je kunt de simkaart gelijk laten activeren, dan kun je al jouw nieuwe telefoon gebruiken. Vergeet niet dat de verlenging pas ingaat zodra het huidige abonnement is afgelopen.

Laïla
Bekijk reactie

3 reacties

Badge
Welkom op het forum Kim92! Bij een verlenging houd je altijd hetzelfde telefoonnummer, ook al krijg je een nieuwe simkaart. Je kunt de simkaart gelijk laten activeren, dan kun je al jouw nieuwe telefoon gebruiken. Vergeet niet dat de verlenging pas ingaat zodra het huidige abonnement is afgelopen.

Laïla
Bedankt voor het snelle antwoord.
Nog één vraag: is mijn oude sim only abonnement ook al overgezet op mijn nieuwe simkaart?
Dus kan ik al de nieuwe telefoon met nieuwe simkaart gebruiken, maar wel via mijn oude abonnement bellen en smsen totdat het verlengde abonnement (met internet) ingaat (op 29 mei).
Kim
Reputatie 3
@Kim92,

Zoals Laïla eerder aangaf kun je direct jouw nieuwe simkaart activeren en gebruiken. Je kunt dus inderdaad jouw nieuwe simkaart gebruiken met jouw oude abonnement. Je schrijft dat jouw nieuwe abonnement is ingegaan op 29 mei. Is het allemaal gelukt met het abonnement en de simkaart?

Ingrid

Reageer