Voel me belazert door Telfort

• 19 maart 2014
  • 2 reacties
  • 570 keer bekeken

Ben al jaren klant bij Telfort en omdat mijn abo bijna verliep werd ik gebeld met een verlengings aanbod. Het ging om een telefoon met abo aanbod was alleen geldig voor bestaande klanten. Ik had geen tijd om dit via de tel op dat moment te regelen dus vroeg ik of ik dit ook online kon regelen en dat kon. Na dit online te hebben aangevraagd moest ik nog lang wachten op de telefoon maar voor de rest is alles goed gegaan. Ik kom nu erachter dat mijn telefoon geleast is en dus geen eigendom is van mij ook niet aan het eind van de abo. Dit vindt ik heel erg sneaky van telfort want bij alle verlenging de voorgaande jaren was het wel zo dus ging ik er van uit dat dit nu ook zo was. Kom er nu 3mnd na verlenging achter dat het niet zo is. Ze hadden het heus wel kunnen zeggen van he het is wel zo dat de telefoon geen eigendom meer is of wordt dan had ik het niet genomen. Voel me wel genaaid door telfort want kan er nu niks meer aan doen en zit eraan vast voor 2 jaar. Ben ook van plan om na afloop hiervan zeker een andere telefoonaanbieder te zoeken. Wat ik wel kan doen is andere mensen hierop attenderen op deze manier. Dus mensen let op voordat een abo neemt bij Telfort telefoon is niet van jouw maar deze lease je en kan je aan het end afkopen (voor prijs???)

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Allereerst is het niet nodig (en niet toegestaan) om vier keer hetzelfde topic te plaatsen op dit forum.

Eén keer is genoeg.

Natuurlijk is het een vervelende verrassing als je denkt dat je het toestel koopt maar vervolgens blijkt dat het geleased is en dat je het dus moet bijbetalen als je het wilt houden.

Maar aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat Telfort dat niet heeft aangegeven toen je het leasecontract afsloot. Daarnaast heb jij als klant ook de plicht om je op de hoogte te stellen van de voorwaarden als je een overeenkomst aangaat. Ergens zomaar vanuit gaan is nooit verstandig.
Reputatie 3
Badge +1
@galied,

Zoals Franzki al aangeeft is het niet nodig om meerdere malen hetzelfde topic te openen. Ik heb zojuist gereageerd in dit https://forum.telfort.nl/nieuw-contract-verlengen-nummerbehoud-258/voel-belazert-doora-telfort-41468/

Dit topic wordt gesloten.

Denise