beantwoord

Videoland, niet al het aanbod?

• 9 juli 2020
  • 4 reacties
  • 116 keer bekeken

Zojuist videoland pakket aangeschaft via telfort on demand. Nu is het pakket geactiveerd en zie ik dat er bij lange na niet het gehele videoland aanbod is? Klopt dit? Want de reden dat ik het abonnement aanschafte is vanwege series die er niet opstaan! Graag hoor ik waarom je dan wel €8,99 moet betalen voor bijna niks? 

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 13 juli 2020, 14:42

Hoi @Amberschon, je mist dus series. Dat is niet fijn. En zou ook niet zo mogen zijn. Wat wel kan zijn is dat er vertraging in kan zitten. Zie ook dit topic aan de kant van KPN over Videoland. Bevat eigenlijk alle informatie. Mocht je daarover nog vragen hebben, laat het dan vooral weten. 

Bekijk reactie

4 reacties

Welke specifieke series? En had je hiervoor een abonnement via Videoland.com zelf?

Nee ik kan nergens een account aanmaken hierbij, dus ik neem aan dat de kosten van het videoland abbo alleen gelden voor telfort tv?

Dat klopt, in die zin dat je enkel het videoland aanbod via de TV ontvanger van Telfort kan kijken of via de itv app en de website https://telfort.tv.kpn.com/ 

Ik bedoelde met mijn vraag waar baseer je het op dat er series missen?

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Amberschon, je mist dus series. Dat is niet fijn. En zou ook niet zo mogen zijn. Wat wel kan zijn is dat er vertraging in kan zitten. Zie ook dit topic aan de kant van KPN over Videoland. Bevat eigenlijk alle informatie. Mocht je daarover nog vragen hebben, laat het dan vooral weten. 

Reageer