Verwijderen bedenktijd / xDSL naast bestaande ADSL / CentraleUpgrade

• 27 mei 2012
  • 0 reacties
  • 2206 keer bekeken

Badge
Beste webcare,

Heb onlangs voor m'n ouders een telfort internet abbo aangevraagd. Ik was blij verrast dat ik een snel abbo kon krijgen omdat de afstand (naar mjn weten) tot de centrale bijna 9km. verderop is... of is er iets veranderd? aan de pc-check te zien zou het 14mbit worden.. is er ergens een vdsl centrale tussen gekomen?

Om toendertijd een ADSL abbo te krijgen ben ik bijna een jaar bezig geweest. Na vele doe het zelf pakketten die op niets uitdraaien uiteindelijk via-via een KPN monteur gevonden die adviseerde om een aparte analoge lijn aan te vragen (op aderpaar 1ab was ISDN actief) en die desbetreffende monteur heeft er voor gezorgd dat ik over wat "nieuwere bekabeling" geleid zou worden richting centrale... En welja.. het werktte ook nog! 1mbit down/512kbit up.. maar er was internet!

Op aderpaar 1ab zit sinds een maand geen ISDN meer (telefonie via voip) en deze lijkt mij dan dus leeg (of is deze dan ook fysiek ontmanteld in de centrale?)
Op aderpaar 2ab zit het KPN Internetabbonnement met de 1024/512 verbinding.

Nu ben ik door de lange tijd die het geduurd heeft om iets werkend te krijgen een beetje huiverig voor een overstap-actie en wil ik deze lijn zelf pas opzeggen als ik zeker weet dat TelfortInternet correct functioneert.
Hiervoor heb ik bij de online aanvraag ingevuld dat ik "geen huidige internetverbinding heb" en "geen actief kpn telefoonabbo". Heb ik hiermee correct aangegeven dat deze verbinding naast de huidige verbinding komt?

En last but not least.. kun je me de bedenktijd van 7dgn verwijderen, ik wil natuurlijk zo snel mogelijk genieten van snel internet 🙂 Ik zal zo even een pb sturen met de overige gegevens. Bestelnummer is; 2454839

Groeten,
Pieter

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer