vraag

Vervroegde oplevering

• 14 juni 2014
  • 10 reacties
  • 526 keer bekeken

Zou het mogelijk kunnen zijn om eerder dan de geplande datum van 20 juni a.s de aansluiting te kunnen krijgen? Het liefst zo snel mogelijk. Bestelnummer : 2859796. Mvg Mariuca.

10 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@Maria Boll,

Graag ontvang ik in een privébericht de postcode/huisnummer van de aanvraag. Op het door jou aangegeven bestelnummer kan ik niets vinden.

Ik lees het graag! :)

Michael
Reputatie 8
Badge +2
@Maria Boll,

Ik zie dat het inmiddels goed zou moeten kunnen werken. Indien er nog vragen zijn, stel ze dan gerust! ;)

Michael
Ik heb net de doe het zelf box ontvangen en in de brief die in de doos zit staat dat de opleverdatum 28 juli is. Is het mogelijk dat de lijn eerder wordt aangesloten? mijn adres is ******. Ik hoop van je te horen.

Vriendelijke Groet Ben
Reputatie 1
Meestal als die datum vast staat kunnen ze volgens mij niks meer aanpassen!
Reputatie 8
Badge +2
@bwhize,

Allereerst, hartelijk welkom op het forum.

Zoals Xystus aangeeft is het niet mogelijk een dergelijke datum te vervroegen als de order al een bepaalde status gepasseerd is. Deze wordt volgens afspraak op 28-07 opgeleverd.

Michael
Zouden jullie mijn abonnement ook sneller kunnen leveren? zit nu in een huis zonder tv en internet..
Reputatie 3
@TijmenM,

Dat hangt er vanaf, wanneer heb je het aangevraagd?

Yanick
Begin vorige week heb ik het aangevraagd?
Reputatie 3
@TijmenM,

Bedankt voor jouw reactie, versnellen kan alleen indien de levertijd buiten de vastgestelde levertijd vallen van 3 tot 4 weken.

Indien je het vorige week hebt aangevraagd zal het nu nog ongeveer een week a anderhalf in beslag nemen voor het daadwerkelijk geleverd wordt. Indien je mij een privébericht stuurt kan ik je vertellen wat ik bij de opleverdata zie staan.

Yanick
@yanick

Ik heb je een prive bericht gestuurd 🙂

Reageer