beantwoord

Vervangende simkaart online bestellen geeft storing

  • 15 januari 2019
  • 1 reactie
  • 138 keer bekeken

Foutmelding: CRM
Er is een onverwachte fout opgetreden
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 16 januari 2019, 11:24

Hoi hcbeekman, welkom op het Forum! Ik heb het nagekeken en het klopt dat je die melding krijgt. Doordat er een order openstaat voor het uitporteren naar een andere provider, kun je geen simkaart aanvragen. Dat heeft niks te maken met dat je overstapt, maar dat is in geen enkel geval bij een lopende order mogelijk. Totdat die order gesloten is, kun je geen simkaart aanvragen. Je krijgt bericht van je nieuwe provider wanneer de aanvraag rond is. Ik raad je aan om het daarna weer te proberen. Ik begrijp dat dit niet handig is, maar ik hoop je de uitleg te hebben gegeven waardoor het komt. Als je daar nog vragen over hebt, laat het gerust weten!
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hoi hcbeekman, welkom op het Forum! Ik heb het nagekeken en het klopt dat je die melding krijgt. Doordat er een order openstaat voor het uitporteren naar een andere provider, kun je geen simkaart aanvragen. Dat heeft niks te maken met dat je overstapt, maar dat is in geen enkel geval bij een lopende order mogelijk. Totdat die order gesloten is, kun je geen simkaart aanvragen. Je krijgt bericht van je nieuwe provider wanneer de aanvraag rond is. Ik raad je aan om het daarna weer te proberen. Ik begrijp dat dit niet handig is, maar ik hoop je de uitleg te hebben gegeven waardoor het komt. Als je daar nog vragen over hebt, laat het gerust weten!

Reageer