Na rijp beraad besloten zowel mobiel als met thuis internet over te stappen. Ik had pas iets willen posten als het rond was helaas dat gaat niet zoals gedacht.
Per 5-2-2020 in gang gezet overstap service gebruikt bij de nieuwe provider.
Mobiel is rond van KPN de bevestigingen, Vanuit Telfort thuis nog niks ontvangen geen opzeg bevestiging helemaal niks. Zojuist bij de nieuwe provider langs geweest, het lijkt er op dat vanuit Telfort de bevesting moet komen. Zolang dat niet gebeurt wordt het installatie pakket niet verzonden. Gezien ik per augustus 2019 contract vrij ben mag er niks in de weg staan.
Kortom wie moet tot spoed worden gemaand? Zodat volgend weekend het Telfort signaal wordt gestopt.
Aanvulling.
Zojuist mezelf laten terugbellen blijkbaar is het vanuit de nieuwe provider niet goed gegaan. Stond geen verzoek in het systeem, wordt vervolgd.
Beste antwoord door Galdor68
De fout zat bij de nieuwe provider, de desbetreffende afdeling had de order niet goed door gezet.
Ga nu zelf opzeggen en de order is als nieuwe aansluiting geplaatst.