beantwoord

Verschil nieuw abbo of verlengen?

• 8 juli 2014
  • 14 reacties
  • 1058 keer bekeken

Ik krijg een speciaal verlengingsaanbod van Telfort (toestel+abbo) , ik zie echter geen enkel verschil met een abbo voor een nieuwe klant.
Vraag me af wat er zo speciaal aan het verlengingsaanbod is?
icon

Beste antwoord door Laila 10 juli 2014, 10:50

@JohnnyBGood,

Ik laat graag voor jou uitzoeken wat de mogelijkheden zijn. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla
Bekijk reactie

14 reacties

Reputatie 3
@JohnnyBGood,

Welkom op het forum! Wat heb je voor verlengaanbod ontvangen?

Ingrid
@JohnnyBGood,

Welkom op het forum! Wat heb je voor verlengaanbod ontvangen?

Ingrid

Ingrid,
aanbod is iphone 4S, 150 belminuten, 100 sms en 500mb voor 24,- per maand (hetzelfde als voor nieuwe klanten dus). Dit terwijl ik al jaren klant van Telfort ben. Nieuwe klanten hebben dezelfde aanbieding waar Telfort ook mee adverteert.

mvg John
Badge
@JohnnyBGood,

Ik laat graag voor jou uitzoeken wat de mogelijkheden zijn. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla
Hallo Ingrid,

Ook ik kreeg een speciaal verlengingsaanbod van Telfort (toestel+abbo). Ik heb in mijn enthousiasme en omdat ik tevreden ben met Telfort het aanbod aangenomen. Achteraf zie ik echter geen enkel verschil met een abbo voor een nieuwe klant.Wat is er zo speciaal aan het verlengingsaanbod?

Aanbod is iPhone 5c 8GB, 150 belminuten, 100 sms en 500mb voor 30,- per maand (hetzelfde als voor nieuwe klanten dus). Dit terwijl ik klant van Telfort ben. Nieuwe klanten hebben dezelfde aanbieding waar Telfort ook mee adverteert.

Ik hoor het graag.

Mvg, Edit
Reputatie 3
@Ditje77,

Welkom op het forum!

Wat vervelend dat je achteraf baalt van je verlenging. Uiteraard zijn we erg blij met onze vaste klanten en willen we deze graag behouden. Ik kijk graag na wat ik hierin voor jou kan betekenen. Ik heb hiervoor jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Je kunt deze aan mij kenbaar maken via een privébericht.

Ingrid
Reputatie 3
@JohnnyBGood,

Ik heb vernomen dat er inmiddels contact is geweest en dat jullie tot een passende oplossing gekomen zijn. Fijn om te vernemen!

Ingrid
Goedenavond,

Ik wil mij inderdaad even aansluiten op deze vraag. Ook ik (wij, als gezin) zijn al vele jaren klant middels zowel via tv, internet en mobiel. Met de tv en internet word mij ook altijd een mooi verlengaanbod gedaan. Nu heb ik gisteren echter voor mijn partner haar mobiele abonnement verleng via de website. Dit met een nieuw toestel. Bij het aanbod staat dan ook extra voordeel voor trouwe klanten. Nu moet ik ook mijn eigen abonnement verlengen dus keek ik vanavond rond op de site en daar viel het mij inderdaad op dat de prijs voor een nieuwe klant precies hetzelfde is. Wat is nu duss eigenlijk het vaste klanten voordeel. Ik baal daar wel van eigenlijk. Zo word je eigenlijk een voordeel toegezegd wat je dus helemaal niet krijgt. Dat lijkt mij onjuist toch??
Reputatie 3
@martijnjoosten,

Welkom op het forum!

Ik zie dat jij zelf ook een topic hebt aangemaakt. Ik zal hierin dan ook mijn reactie plaatsen.

Ingrid
@JohnnyBGood,

Ik heb vernomen dat er inmiddels contact is geweest en dat jullie tot een passende oplossing gekomen zijn. Fijn om te vernemen!

Ingrid

Inderdaad, bedankt! 🙂
@Ingrid - Telfort
Ik heb een PB gestuurd (3 weken geleden) maar nog niks terug gehoord.

Groet, Edit
Reputatie 1
Badge
@Ditje77,

Ik heb het besproken met mijn collega Ingrid, maar zij kan geen privébericht van jou terugvinden. Zou je via de link die zij gepost heeft op 14 juli, alsnog jouw NAW-gegevens, e-mailadres en 06-nummer door willen geven? Dan pakt zij het zo spoedig mogelijk op.

Laura
Reputatie 1
Ik mag vanaf gisteren mijn abo verlengen, ik heb een verlengaanbod gekregen met €1 verschil met nieuw abo
Dit vind ik voor een klant met 2 abo's bij Telfort erg karig.
Ik wil echt niet het onderste uit de kan, maar ik had wel iets anders verwacht...
Groetjes Monique
Ook ik mag mijn abbo verlengen en ben daar een keer over gebeld maar dat gesprek kwam op dat moment bij mij niet goed uit.
Ik zou later terug gebeld worden maar dat is nu alweer 2 maanden geleden.
Als trouwe klant van Telfort zou ik toch graag alsnog een gesprek over verlenging van mijn abbo hebben.

Groetjes Erica
Hoi Ingrid-Telfort,
heb je mijn PB nu wel gehad?

gr Edit

Reageer