beantwoord

verplichte antispam?

• 3 juli 2012
  • 5 reacties
  • 2407 keer bekeken

Ik was een vriend aan het helpen om wat te besparen als vaste klant van telfort, maar kom bij het bestellen op een merkwaardig item.
Hij had antispam maar wenst dit niet verder af te nemen, omdat het telfort adres niet zijn hoofd adres is en dientengevolgen hebben we niet voor 4EUR de pc beveiliging aangevinkt.

Alleen nu bij het bevestigen van de veranderingen krijgen wij de vraag:
U bent niet akkoord gegaan met de extra kosten voor antivirus. Bij uw nieuwe abonnement Internet Standaard is de dienst antispam (0,95 euro) niet inbegrepen. U betaalde hiervoor € 0,95 per maand. In de nieuwe situatie betaalt u € 1,25 per maand. Hiermee ga ik akkoord.
Het was namenlijk ook helemaal net de bedoelng om die denst weer af te nemen en in het overzich staat dit ook niet vermeld.
Wat te doen?
AbonnementskostenInternet Standaard (12 maanden) wijzig€ 10,00 p/mnd
na 6 maanden € 25,00Vast bellen€ 5,00 p/mndTotaal€ 15,00 p/mnd
na 6 maanden € 30,00Eenmalige kostenWijzigingskosten€ 0,00Totaal€ 0,00

p.s. dit is niet gepost van de internet verbinding waar het over gaat!

ohja het vaste klant voordel van telfort wordt erg op prijs gesteld
icon

Beste antwoord door erikk 8 juli 2012, 20:39

Je kunt toch elke maand deze extra dienst gewoon uit zetten via mijn telfort?
Bekijk reactie

5 reacties

Zou diegene van telfort webservice die over dit soort dingen gaat nog even willen reageren op mijn vraag.
Alvast vriendelijk bedankt.

Het is zonde om meer geld uit te geven voor een internet abonnement als dat niet nodig is.
Badge +4
Je kunt toch elke maand deze extra dienst gewoon uit zetten via mijn telfort?
Badge +2
Excuus voor de late reactie. Anti-spam is gewoon maandelijks opzegbaar. Graag ontvang ik de gegevens via PB, dan zal ik het stopzetten.

Hugo
Deze antwoorden kan ik wat mee, alvast bedankt.

Ik ga maandagochtend even met de eigenaar van het abbonement even wat proberen(eerst antispam uitzetten dan verlengen)
Is gelukt, al is het abonnement wel weer anders geprijst....(de prijzen zijn begin juli veranderd geloof ik) wel jammer dat het vasteklantenkorting is verdwenen dat vond ik nu juist zo aardig van telfort.

ipv 6 maanden € 10,00  internet plus € 5,00 bellen en 6 maanden € 25,00 internet plus € 5,00 bellen  a € 270,00  voor een jaar.

wordt het € 20,00 internet plus € 5,00 bellen a € 300,00 voor een jaar.

Maar ja is in ieder geval goedkoper dan € 15,nogiets internet  € 9,nogiets koper  € 4,95 bellen  a € 364,nogiets voor een jaar

Reageer