beantwoord

Verlengingsaanbod van niks.

• 3 september 2014
  • 3 reacties
  • 1111 keer bekeken

Ik ben al ruim 14 jaar klant van Telfort, tot tevredenheid mag ik wel zeggen.

Alhoewel...

Het verlengingsaanbod wat mij gedaan is, 150 minuten, 100 sms en 500 mb met een Samsung Galaxy S4mini vind ik ronduit een lachertje! Nieuwe klanten betalen namelijk net zoveel er zit geen enkel verschil in.

Wat ik helemaal van de zotte vind is dat als ik bijv. via Belsimpel ga verlengen ik wel goedkoper uit ben als bij mijn eigen provider.

Zowel telefonisch als in de Telfortwinkel hier over gereclameerd, maar blijkbaar vind Telfort vaste klanten heel niet belangrijk, want het antwoord van tja, ik kan er verder ook niets aan doen is niet echt bevredigend.

Kortom, ik ben teleurgesteld en ga maar eens te rade bij een andere provider, ik kan mijn geld overal kwijt nietwaar?
icon

Beste antwoord door Laila 4 september 2014, 14:14

@niver,

Welkom op het forum! Jammer dat je niet tevreden bent met het aanbod. Vaste klanten zijn zeker wel belangrijk voor ons, wij doen er alles aan om scherpe prijzen te kunnen aanbieden. Op telfort.nl/verlengaanbod zie je de geselecteerde aanbiedingen, deze zijn niet hetzelfde als voor nieuwe klanten. Wij kunnen niet altijd de goedkoopste zijn, dus dat je bij Belsimpel goedkoper uit bent kan heel goed kloppen. Ben je dus nog tevreden met ons, dan kun je jouw Telfort-abonnement gewoon verlengen via een tussenverkoper. Ik hoop dat je toch bij ons blijft 🙂.

Laïla
Bekijk reactie

3 reacties

Badge +2
Omdat nieuwe klanten dezelfde scherpe prijs krijgen ben je ontevreden? Tegenwoordig zijn er genoeg telefoon providers die verlengende klanten slechtere deals bieden als nieuwe klanten. Als je het nieuws volgt hebben Telecom bedrijven helemaal niet zoveel marge als vroeger. Bedrijven als belsimpel.nl hebben geen winkels, support staff, kunnen groter inkopen (=meer korting) en bieden minder service bij reparaties (je moet je toestel a eigen kosten opsturen bij garantie kwesties, kunt niet even een winkel binnen lopen met een simpele vraag...). Al met al vind ik dan niet dat je kan stellen dat Telfort je een slecht aanbod doet. Zeker niet omdat nieuwe klanten wel degelijk meer betalen, omgerekend namelijk €1,25 per maand meer (in de vorm van eenmalig €30 aansluitkosten).

Wat volgens mij het belangrijkste is, is of je tevreden bent met de prijs/kwaliteit verhouding van Telfort. Meestal is goedkoop duurkoop... Ik zit zelf bij Telfort goed, en kijk dan niet naar een €1 meer of minder. Just my two cents...
Badge
@niver,

Welkom op het forum! Jammer dat je niet tevreden bent met het aanbod. Vaste klanten zijn zeker wel belangrijk voor ons, wij doen er alles aan om scherpe prijzen te kunnen aanbieden. Op telfort.nl/verlengaanbod zie je de geselecteerde aanbiedingen, deze zijn niet hetzelfde als voor nieuwe klanten. Wij kunnen niet altijd de goedkoopste zijn, dus dat je bij Belsimpel goedkoper uit bent kan heel goed kloppen. Ben je dus nog tevreden met ons, dan kun je jouw Telfort-abonnement gewoon verlengen via een tussenverkoper. Ik hoop dat je toch bij ons blijft 🙂.

Laïla
Ook mijn verlengingsaanbod (via de site en telefonisch) was exact even duur (goedkoop) als de prijs voor nieuwe klanten. Dat vind ik helemaal niet erg, want het zijn scherpe tarieven.

Echter Laïla schrijft: "Op telfort.nl/verlengaanbod zie je de geselecteerde aanbiedingen, deze zijn niet hetzelfde als voor nieuwe klanten." Dat is dus (ook) bij mij niet waar.

Reageer