beantwoord

Verlenging, nieuwe S6 Edge 64 GB

• 20 mei 2015
  • 8 reacties
  • 1383 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Op dit moment mag ik mijn abonnement verlengen. Wil dit heel graag. Maar telfort geeft me meer het idee dat jullie klanten niet willen vast houden.
Ben al zo lang klant en elke keer is het weer een gedoe om te verlengen. Gisteren ben ik heel Rotterdam rond geweest voor een verlening. Blijkt de winkel in de koopgoot niet meer te bestaan en is de winkel op Zuidplein niet in staat mijn vragen te beantwoorden.

Heb nu een S4 toestel (lease) wil hem toch eigenlijk behouden. Hoewel ik bijna 100 euro voor een toestel van 2 jaar oud erg veel geld vind. Zeker als je bedenkt dat hij al 3 nieuwe batterijen heeft gehad sinds zijn aankoop en dat hij soms zo heet wordt dat ik bang ben dat hij elk moment ontploft. Maar goed al met al een lekker toestel. En ik heb graag een reserve als mijn ( nwe, nog te kopen toestel) een storing zou hebben.

NU wil ik graag verlening met een S6 Edge en 64 GB. Maar wat ik ook probeer op de website die staat er niet tussen. Volgens mij is er niet eens een S6 Edge in het vaste assortiment. Of is de site niet update.

Heb nu een sd kaart in mijn S4 zitten, omdat ik veel muziek heb. Dit zou niet meer kunnen als ik de S6 met 32 GB neem. Vandaar dat ik heel graag de S6 64 wil. Nu is de vraag bestaat die mogelijkheid wel? Het zou dan een abonnement moeten zijn voor S6 Edge 64 GB - onbeperkt - 5000MB - service voor schade en diefstal 10 euro - 2 jaar. Wat zou de prijs zijn als dit mogelijk is. En hoe kan ik dit dan regelen aangezien het op de website niet kan?

Graag informatie
icon

Beste antwoord door Koffiemok 20 mei 2015, 10:53

De Galaxy S6 Edge is alleen beschikbaar voor klanten die kunnen verlengen. Als je vanuit de website naar de webshop gaat dan zie je het toestel er niet bij staan.
Ben je ingelogd op Mijn Telfort dan zie je bij de mededelingen dat je kunt verlengen. Klik je op de link dan kom je uit op de webshop. Het toestel staat er dan wel tussen. Net zoals de iPhone 6.

Telfort heeft alleen de 32GB versie en de S6 en Edge versie hebben geen mogelijkheid om een geheugenkaart erin te plaatsen.
Wil je echt de 64GB versie dan zou je een verlenging via een dealer kunnen aanvragen.

Dat je S4 heet wordt is uiteraard niet de bedoeling. Het kan een software fout zijn en dit is vaak op te lossen door een hard reset.
Is het daarmee niet opgelost dan is het waarschijnlijk een hardware issue. Neem dan contact op met de klantenservice.
! vergeet niet een backup te maken voor je een hard reset doe.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +15
De Galaxy S6 Edge is alleen beschikbaar voor klanten die kunnen verlengen. Als je vanuit de website naar de webshop gaat dan zie je het toestel er niet bij staan.
Ben je ingelogd op Mijn Telfort dan zie je bij de mededelingen dat je kunt verlengen. Klik je op de link dan kom je uit op de webshop. Het toestel staat er dan wel tussen. Net zoals de iPhone 6.

Telfort heeft alleen de 32GB versie en de S6 en Edge versie hebben geen mogelijkheid om een geheugenkaart erin te plaatsen.
Wil je echt de 64GB versie dan zou je een verlenging via een dealer kunnen aanvragen.

Dat je S4 heet wordt is uiteraard niet de bedoeling. Het kan een software fout zijn en dit is vaak op te lossen door een hard reset.
Is het daarmee niet opgelost dan is het waarschijnlijk een hardware issue. Neem dan contact op met de klantenservice.
! vergeet niet een backup te maken voor je een hard reset doe.
Reputatie 1
Badge
Dank je wel voor de informatie.

Met een dealer, bedoel je dan iets als phone house of zo?
Badge +2
Bijvoorbeeld, of websites zoals Belsimpel.nl
Tja, dit vind ik wel erg vervelend! Overal kan ik S6 64GB abonnementen afsluiten en hier niet? Zelfs niet als vaste klant?!
Rare keuze om alleen 32 GB aan te bieden en naar een dealer te verwijzen. Da's ook niet echt meegaan met de tijd! :?
Badge +2
Tja, dit vind ik wel erg vervelend! Overal kan ik S6 64GB abonnementen afsluiten en hier niet? Zelfs niet als vaste klant?!
Rare keuze om alleen 32 GB aan te bieden en naar een dealer te verwijzen. Da's ook niet echt meegaan met de tijd! :?

Tja, de prijsstellingen en bijbetaalprijzen zijn nou eenmaal niet ingesteld op dergelijke high end toestellen. Telfort wil zo veel mogelijk keuze bieden waarbij je niet/vrijwel niet hoeft bij te betalen. Dat is i.c.m. de S6 (Edge) 64GB praktisch onmogelijk omdat het toestel 900-1000€ is (los). Daarom kiest Telfort ervoor zelf dit toestel niet aan te bieden. Om klanten toch Telfort klant te houden, kan je wel via dealers een Telfort abonnement(sverlenging) i.c.m. de hogere GB's afnemen. Wat is er met dit laatste eigenlijk mis?

Tja, de prijsstellingen en bijbetaalprijzen zijn nou eenmaal niet ingesteld op dergelijke high end toestellen. Telfort wil zo veel mogelijk keuze bieden waarbij je niet/vrijwel niet hoeft bij te betalen. Dat is i.c.m. de S6 (Edge) 64GB praktisch onmogelijk omdat het toestel 900-1000€ is (los). Daarom kiest Telfort ervoor zelf dit toestel niet aan te bieden. Om klanten toch Telfort klant te houden, kan je wel via dealers een Telfort abonnement(sverlenging) i.c.m. de hogere GB's afnemen. Wat is er met dit laatste eigenlijk mis?

Niet of vrijwel niet bijbetalen???
Bij telfort betaal je zelfs al ben je al jaren klant de hoofdprijs aan eenmalige kosten. En de dealers waar ze je naar door verwijzen zijn nog duurder. Iedere provider word goedkoper en de s6 edge 32 gb is bij een aantal al gratis bij tefort moet je een enrom groot abbonement afsluiten en nog minimaal 149 bijbetalen. Dus jullie doen het beperken in uitvoeringen in ieder geval niet om de eenmalige kosten laag te houden.
Badge +2
Ik reageer niet namens Telfort, enkel als goed geïnformeerd individu. De S6 Edge 32GB (en 64 nog meer) is nu eenmaal een duur toestel. Los kost het toestel rond de €700, dus zo gek is het niet dat je bij veel abonnementskeuzes alsnog bij betaald.

Als je mijn vorige reactie goed had gelezen is het juist omdat je bij de S6 Edge moet bijbetalen zo dat Telfort die niet in hogere GBs zelf aan biedt. Op prijzen van dealers heeft Telfort verder geen invloed.

Succes met je zoektocht!

Reageer