Verlenging niet tegelijk met nieuwe maand: onnodig hoog maandbedrag

  • 7 augustus 2012
  • 2 reacties
  • 1592 keer bekeken

Op 11 augustus loopt mijn huidige abonnement af. Dit heb ik ~2 maanden geleden verlengd. Nu kreeg ik vandaag de waarschuwings-sms voor het factuurbedrag en wat blijkt: er wordt nu een hoger bedrag afgeschreven omdat het huidige abonnement afloopt en daarmee de korting op de belminuten en smsbundel vervalt.

Ik vind het jammer dat het systeem van Telfort niet alvast het voorschot op de kosten van het nieuwe abonnement kan factureren dat over 4 dagen ingaat. Krijg ik het teveel betaalde bedrag straks weer terug? Jammer van dit onnodige gedoe. Of ben ik een uitzondering omdat mijn abonnementsperiode en factuurperiode uit de pas lopen?

2 reacties

Badge +2
@JasperG,

Bekijk op www.telfort.nl de toelichting over de laatste factuur van de contractperiode.

Daphne
Bedankt Daphne, helder.

Reageer