Verlenging niet tegelijk met nieuwe maand: onnodig hoog maandbedrag
Op 11 augustus loopt mijn huidige abonnement af. Dit heb ik ~2 maanden geleden verlengd. Nu kreeg ik vandaag de waarschuwings-sms voor het factuurbedrag en wat blijkt: er wordt nu een hoger bedrag afgeschreven omdat het huidige abonnement afloopt en daarmee de korting op de belminuten en smsbundel vervalt.
Ik vind het jammer dat het systeem van Telfort niet alvast het voorschot op de kosten van het nieuwe abonnement kan factureren dat over 4 dagen ingaat. Krijg ik het teveel betaalde bedrag straks weer terug? Jammer van dit onnodige gedoe. Of ben ik een uitzondering omdat mijn abonnementsperiode en factuurperiode uit de pas lopen?
Ik vind het jammer dat het systeem van Telfort niet alvast het voorschot op de kosten van het nieuwe abonnement kan factureren dat over 4 dagen ingaat. Krijg ik het teveel betaalde bedrag straks weer terug? Jammer van dit onnodige gedoe. Of ben ik een uitzondering omdat mijn abonnementsperiode en factuurperiode uit de pas lopen?
@JasperG,
Bekijk op www.telfort.nl de toelichting over de laatste factuur van de contractperiode.
Daphne
Bekijk op www.telfort.nl de toelichting over de laatste factuur van de contractperiode.
Daphne
Bedankt Daphne, helder.
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.