Verlenging niet mogelijk

• 27 april 2016
  • 7 reacties
  • 265 keer bekeken

2Jr geleden probleemloos mijn abbo gestart bij jullie,goede service etc..als ik eens mijn factuur niet optijd kon betalen deden jullie netjes regelen dat ik het later kon doen.Maar nu opeens als ik wil verlengen krijg ik de hele tijd de ''risico analyse'' vind ik best jammer want ik blijf maar doorbetalen voor me abbo (die onderhand 30-04-2016 stopt) en dan komt er ook nog eens bij kijken dat mijn telefoon 7dgn van te voren het opgeeft..nou dubbele pech! Heb wel natuurlijk een brief geschreven naar de afd. Crediteuren ofzoiets van Telfort om te weten waarom ik nu opeens niet kan verlengen maar wel toendertijd een abbo kon afsluiten..beetje jammer Telfort dat jullie dat zelf niet verder kunnen inzien want ik zie nu wel de hele tijd op me pagina staan '' NU VERLENGBAAR'' nou niet dus..fijne dag nog

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Hoi adamjeridi. Ik begrijp goed dat het balen is dat je nog niet kan verlengen. Heb je al meer duidelijkheid over de risico analyse? Als je hier nog vragen over hebt wil je dan je 06-nummer, geboortedatum en naw gegevens sturen via een privébericht, dan help ik je graag verder.
Reputatie 8
Ik begrijp het probleem niet helemaal.
Als je een abonnement hebt waarvan in eerste instantie "de vaste termijn" van een eerste jaarcontract is verstreken, zolang je erna niet opzegt blijft een abonnement gewoon doorlopen. 2, 3, 5 jaar, net wat je wilt. Alleen kun je nu maandelijks opzeggen als het niet bevalt.
Bevalt het wel, zeg je niet op, en loopt het gewoon door onder de voorwaarden waarin je het indertijd hebt afgesloten.

Laat die "risico analyse" voor wat het is.
Badge +2
Hij/zij wil verlengen, maar wordt, om voor ons onduidelijke redenen, niet geaccepteerd om in aanmerking te komen voor verlenging...
Hij/zij wil verlengen, maar wordt, om voor ons onduidelijke redenen, niet geaccepteerd om in aanmerking te komen voor verlenging...

Maw. men (Telfort) wil er eigenlijk liever vanaf? Vanwege voor ons onduidelijke redenen dus.

Maw. men (Telfort) wil er eigenlijk liever vanaf? Vanwege voor ons onduidelijke redenen dus.

Voor ons onduidelijke redenen?
Meerdere malen niet op tijd betalen, zou ik zeggen.
Badge +2

Voor ons onduidelijke redenen?
Meerdere malen niet op tijd betalen, zou ik zeggen.

Dat is wel aannemelijk, maar of dat zo is weten jij en ik niet, vandaar dat ik er persoonlijk geen uitspraken over doe, ook omdat het niet in mijn belang/interesse is...
Reputatie 1
Badge +1
Hoi adamjeridi. Jammer dat een reactie uitblijft. Ik had je graag verder geholpen.

Mocht je nog een vraag hebben, trek je dan even aan de bel in een nieuw topic?

Hier gaat een slot op.