Verlenging met HTC One X

• 2 maart 2012
  • 15 reacties
  • 4095 keer bekeken

Ik (en mijn vrouw overigens ook) kan sinds kort mijn abonnement bij telfort verlengen. Ik wil dit graag doen, maar dan eigenlijk met de nieuw aangekondigde HTC One X.
Is het eigenlijk al mogelijk dit te doen (pre-order), en zo niet, is er al iets nieuws over te melden?

Mvg,
Joris

15 reacties

Badge +7
Als u het toestel alvast kon reserveren dan stond deze in onze Online Shop. Ik ben voor u aan het uitzoeken of wij de HTC One X gaan verkopen.

Laïla
Dat dacht ik al, maar vandaar ook mijn vraag hier.
Ik wacht uw antwoord even af, alvast hartelijk bedankt!

Mvg, Joris
Badge +7
Vanaf 5 maart (a.s. maandag) kunt u het toestel reserveren. 😃

Laïla
Mijn hartelijke dank =D>
Even kijken of het kosten technisch interessant is, en dan wellicht bestellen...

Mvg, Joris
Helaas moet ik constateren dat het toestel gisteren nog niet beschikbaar is gekomen..
Ik ben ook zeer benieuwd wanneer de HTC One X te bestellen is, pre order...
Badge +7
Ik zie inderdaad dat het toestel nog niet online staat, mijn excuses hiervoor. Ik ben voor jullie aan het uitzoeken waarom het toestel niet online staat.

Edit: Er wordt nu aan de voorinschrijving gewerkt, houd de website in de gaten. Mijn excuses voor de vertraging.

Laïla

Edit: Er wordt nu aan de voorinschrijving gewerkt, houd de website in de gaten. Mijn excuses voor de vertraging.

Laïla

Ze nemen er wel aardig de tijd voor!.. 😉
Badge +7
Ik ben er nogmaals achteraan gegaan 🙂 .

Laïla
Toppie 😃
Haha 🙂 Ik ben ook zeer benieuwd!
Hmm, ik zit er sterk over na te denken over te stappen naar KPN.
Daar kan ik nu een nieuw abonnement afsluiten: 450 min/sms 1000MB van € 57,50 nu 3mnd voor € 25,00. Bij dat abbo kost de tel €99,95.

Na de 3mnd mag ik kosteloos downgraden naar een ander abbo (bv 275 min/sms* 500MB voor € 42,50)
Dan heb ik de HTC One X voor een laag bedrag en toch een betaalbaar abbo.

Ik heb namelijk een chat geopend gehad met Telfort en die kunnen mij geen interessante aanbieding doen en al helemaal niet met de One X. Exacte prijzen voor de One X worden niet genoemd, maar wel dat ik er flink voor zal moeten bijbetalen.

Tevens dacht ik dat als je zou verlengen dat je dat enig voordeel op zou leveren, maar als ik de prijzen van nieuw en verlengen vergelijk dan zijn de verleng prijzen zelfs hoger! Fijne klantenbinding is dat.
Voorheen kreeg je als trouwe klant een mooie korting/aanbieding maar dat is in de afgelopen 2 jaar schijnbaar over boord gegooid...
Badge +7
Het toestel staat online!

@jstruijk,

Graag ontvang ik in een privébericht uw naw-gegevens en 06-nummer van Telfort zodat ik de mogelijkheden voor u kan bekijken.

Laïla
Ik ondervind hetzelfde als jstruijk. Ik ben al 8 jaar abonnee bij Telfort en wil graag een HTC One X, maar de prijzen zijn wat mij betreft aan de hoge kant, zeker ten opzichte van andere aanbieders.

Zoals jstruijk aankaart, zou je toch verwachten dat je enigzins voordeel ondervindt aan verlenging na zo veel jaar abonneeschap.

Bij mijn huidige toestel (Desire HD, destijds het toptoestel van HTC), was de aanbieding een stuk voordeliger. 18 maanden abonnement, waarvan 9 maanden 50% korting icm 300min+300sms+surf&mail met slechts 24 euro bijbetaling. Ik betaalde dus de eerste 9 maanden maar €29,89.

Ik hoop dat er een mogelijkheid is om de prijzen wat aantrekkelijker te maken, want ik twijfel ook sterk om over te stappen.
Badge +7
@gkoole,

Graag laat ik voor u uitzoeken wat de mogelijkheden zijn. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.

Laïla

Reageer