Verlenging Internet Extra ineens goedkoper

• 12 september 2013
  • 2 reacties
  • 1957 keer bekeken

Badge
Goedendag,

In augustus 2013 werd ik netjes opgebeld dat mijn contract zou verlopen en ik kon verlengen voor een jaar voor 30 euro per maand. Dit heb ik gedaan maar nu zie ik ineens dat het 26 euro per maand is geworden en dat geld ook voor nieuwe klanten. Ik voel mij nogal benadeeld als vele jaren trouwe klant. Is toch 4 euro per maand meer wat ik een jaar lang ga betalen. Is dit vette pech of wordt dat aangepast?

Jammer van de verlenging. Eigen schuld om ja te zeggen toen ze mij belde. Glasvezel bij Caiway is velen malen goedkoper inclusief televisie en sneller en ook nog via coax kabel op alle overige televisies gewoon signaal. Seize!

2 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Goedendag,

In augustus 2013 werd ik netjes opgebeld dat mijn contract zou verlopen en ik kon verlengen voor een jaar voor 30 euro per maand. Dit heb ik gedaan maar nu zie ik ineens dat het 26 euro per maand is geworden en dat geld ook voor nieuwe klanten. Ik voel mij nogal benadeeld als vele jaren trouwe klant. Is toch 4 euro per maand meer wat ik een jaar lang ga betalen. Is dit vette pech of wordt dat aangepast?

Jammer van de verlenging. Eigen schuld om ja te zeggen toen ze mij belde. Glasvezel bij Caiway is velen malen goedkoper inclusief televisie en sneller en ook nog via coax kabel op alle overige televisies gewoon signaal. Seize!

Dat begrijp ik inderdaad, ik ga voor je na wat er wellicht tot de mogelijkheden behoort. Ik kom hier maandag op terug.

Henk
Reputatie 1
Badge +1
Glasvezel bij Caiway is velen malen goedkoper inclusief televisie en sneller en ook nog via coax kabel op alle overige televisies gewoon signaal. Seize!

Netto is Caiw (Caiway / Kabelfoon) duurder (en dat zonder WiFi) en dan hebben ze een nog mindere professionele helpdesk en een manier van omgaan met klanten.
Telfort (KPN) is landelijk ......

Reageer