verlenging geannuleerd met bevestiging !!

• 2 maart 2012
  • 1 reactie
  • 2116 keer bekeken

In eerste instantie een verlenging aangevraagd bij telfort, maar bij nader inziens toch geannuleerd ivm elders goedkopere aanbiedingen
Op de site van : mijn Telfort mobiel staat ook netjes dat mijn aanvraag geannuleerd is, zie volgende regel

5-02-2012 Aansluiting verlengen 310120215391950865 2166729 Geannuleerd
waarbij ik ook nog een bevestiging binnen heb gekregen, via email :

Geachte De heer xxxxxxxxxx,

Op uw verzoek hebben wij de volgende aanvraag voor u geannuleerd:

- Aansluiting verlengen voor aansluiting 064xxxxxx

Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen. Telefonisch zijn wij bereikbaar op nummer 0900-9596. U betaalt voor een gesprek € 0,10 per minuut plus eventueel de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon. Deze kosten kunt u vinden op de website van uw mobiele aanbieder.

Met vriendelijke groet,

Telfort Klantenservice mobiel

Wil ik gaan kijken voor nummerbehoud bij mijn andere provider, maar dat gaat niet, omdat het niet mogelijk is, en nu geeft hij het volgende aan :
Uw nummer is niet (meer) verlengbaar

Mogelijk heeft u uw abonnement reeds verlengd. Op basis van uw gegevens is verlengen van uw abonnement op dit moment niet mogelijk.

Klantenservice gebeld, maar systeem ligt eruit, gevraag of ze terug willen bellen, maar dat doen ze niet, maar ze kunnen me wel 4x bellen voor contract verlenging
Ik heb zwart op wit dat mijn verlenging geannuleerd is, waarom doen jullie zo moeilijk !!!!!!!!!!!!!!!!

ik word hier niet goed van Telfort, en zit er hard over te denken om mijn andere 2 contracten ook te beeindigen

willy

1 reactie

Badge +7
Ons systeem lag eruit vanochtend, mijn excuses voor het ongemak. Ik vermoed dat de order nog niet volledig is geannuleerd. Graag ben ik u hierbij van dienst. Gaat het om het telefoonnummer waar wij contact over hebben gehad?

Laïla

Reageer