beantwoord

Verlenging abbonnement

  • 13 mei 2018
  • 4 reacties
  • 253 keer bekeken

Reputatie 1
Twee weken geleden mijn abbo verlengt en afgesproken dat er een nieuw modem toegezonden zou worden. Tot op heden nog niets ontvangen en zie ook niets staan in mijn Telfort.
icon

Beste antwoord door Rozemarijn - Telfort 14 mei 2018, 15:39

Hi Dre68, ik zie dat je contact hebt gehad met een van mijn collega's en dat er een nieuw modem is besteld. Laat je het me weten als je nog vragen voor me hebt?
Bekijk reactie

4 reacties

Staat je klantnummer al in je forumprofiel? Dan kan webcare, als ze aan je topic toe zijn, eea nakijken.
Reputatie 3
Badge +4
Hi Dre68, ik zie dat je contact hebt gehad met een van mijn collega's en dat er een nieuw modem is besteld. Laat je het me weten als je nog vragen voor me hebt?
Reputatie 1
Idd al contact gehad en alles is prima opgelost 👍.
Reputatie 3
Badge +4
Fijn om te horen! 🙂

Reageer