beantwoord

Verlenging

• 14 december 2019
  • 7 reacties
  • 358 keer bekeken

Ik heb vrijdag 13 december mijn abonnement verlengt, samen met een telefoon. Er stond voor 21:00 uur besteld morgen in huis. Ik kon nog een dag aangegeven wanneer ik het wilde ontvangen, mijn keus was zaterdag 14 december. Het pakket zou tussen 17:30 uur en 22:00 uur bezorgd worden, ik zou nog een track en tracé code krijgen. Hele zaterdag gewacht op de track en tracé code maar kwam niet binnen via de mail. Ik heb om 15:31 uur gebeld met de klantenservice en gevraagd hoe het ervoor stond, toen kreeg ik te horen dat het s'avonds gewoon bezorgd zou worden. Het is nu inmiddels al 22:45 uur en nog steeds niets binnen geen pakket maar ook geen track en tracé code. Waarom wordt er gezegd voor zo laat besteld dan morgen in huis? Nu dus voor Jan met de korte achternaam de hele zaterdagavond thuis gezeten. 

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 16 december 2019, 15:58

Dag allen, jullie balen dat er vertraging in de bestelling zit. Deze kan ik mij goed voorstellen. Zeker als je toestel is overleden. Nu zie ik dat iedereen vandaag meer duidelijkheid heeft ontvangen zowel via de mail als via sms. Ik kan zo alleen niet achterhalen waarom het later is. Excuses voor het ongemak. Ondanks dit wil ik jullie toch veel plezier wensen met jullie bestelling. 

Bekijk reactie

7 reacties

Hier hetzelfde, vrijdag besteld zou ook zaterdag avond bezorgd worden. Geen mail gehad dat het verzonden is, en bij mijn bestellingen staat nog steeds gegevens zijn goedgekeurd.

1 dag later maakt me echt niet uit maar stuur dan even een bericht of mail. Want wordt het nu vandaag bezorgd? of maandag of hoe moet ik weten wanneer ze komen?

ps: mijn s7 is vrijdag overleden, dus er zit stiekem wat haast bij :smirk:

ik heb het zelfde probleem  zitten wacht en niets ontvangen.

Reputatie 8
Badge +12

Dag allen, jullie balen dat er vertraging in de bestelling zit. Deze kan ik mij goed voorstellen. Zeker als je toestel is overleden. Nu zie ik dat iedereen vandaag meer duidelijkheid heeft ontvangen zowel via de mail als via sms. Ik kan zo alleen niet achterhalen waarom het later is. Excuses voor het ongemak. Ondanks dit wil ik jullie toch veel plezier wensen met jullie bestelling. 

als het goed is , is de telefoon onderweg 

Reputatie 8
Badge +12

Dat klopt inderdaad. Ze zullen vandaag komen als het goed is. 

Telefoon is gisteravond binnen gekomen. 

Reputatie 8
Badge +12

Top, heel veel plezier ervan. 

Reageer