Verlenging

Kelly1999
Hoi ik heb vanmiddag naar telfort gebelt omdat me toestel niet op vooraad was nu hebben we een andere bestelt die er wel was maar ik heb nog geen mail er van binnen alleen dat me andere is geannuleerd is en zou graag willen weten wanneer ik hem zou krijgen

10 Reacties

cobus
Reputatie 3
Badge +2
Tja ik zou even wachten tot morgen als je dan niks heb, toch maar weer een belletje plegen denk ik.
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Hallo Kelly1999, welkom op het forum en bedankt voor de verlenging! Zoals cobus heeft aangegeven zou ik nog even afwachten. Mocht je morgen voor 12 uur de mail niet hebben ontvangen laat dan een reactie achter in dit topic.
Kelly1999
Jaa hij is nog steeds niet op vooraad al 2 weken al niet zou graag willen weten waneer de iphone 6 weer op vooraad is ?
Kelly1999
Ik had gebeld of ik er een andere dan wel op vooraad was en dat was de space grijs ofzo iets maar toen kreeg ik weer een mail dat die er ook niet is
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Hallo Kelly1999, wat jammer dat het andere toestel ook niet op voorraad is. Kun jij mij aangeven om welke toestel het gaat? Ik ga dan voor je uitzoeken wanneer deze weer beschikbaar is.
Kelly1999
Het was de iphone 6 space grijs maar omdat aan de telefoon werd gezegt dat die als enigste op vooraad was heb ik die ook gekozen
Kelly1999
Maar als de iphone 6 in het rose ook weer op vooraad is zou ik graag die willen inplaats van de spacegrijs omdat die vrouw zei dat die op vooraad was en ik momenteel zonder telefoon zit leek me dat dat snelste optie
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Hallo Kelly1999, bedankt voor je reactie. Ik zie dat de iPhone 6 space grijs volgens planning weer vanaf 13 oktober weer beschikbaar is. Wil je nog even daarop wachten of zal ik ondertussen voor je kijken hoe je kunt switchen naar de rose?
Kelly1999
Ooh super fijn wanneer zou de rose weer op vooraad zijn ?
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Ik zie dat wij alleen de iPhone 6 beschikbaar hebben in space grijs. De rose versie is niet beschikbaar en ook niet bekend of die er wel komt. De iPhone 6s is echter wel beschikbaar in de rose versie. Roségold om precies te zijn.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)