Verlengen op de site niet (meer) mogelijk

• 30 juli 2012
  • 2 reacties
  • 1469 keer bekeken

Gisteren heb ik een verlengingsaanvraag gedaan op de website, maar deze vervolgens geannuleerd omdat ik een foutje had gemaakt in de aanvraag.
Ik probeer nu alsnog te verlengen maar de website geeft aan dat verlengen niet meer mogelijk is omdat ik dat, ondanks de annulering, blijkbaar al gedaan heb.

Net telefonisch contact met de klantenservice gehad maar de medewerker geeft aan dat er niets anders op zit dan een aantal werkdagen te wachten en het dan opnieuw te proberen. Hier wil ik begrijpelijkerwijs eigenlijk niet op wachten aangezien ik mijn nieuw aangeschafte telefoon met internet wil gaan gebruiken.

Ik lees op het forum een aantal berichten waar het binnen een paar uurtjes geregeld kan worden. Is het mogelijk dit voor mij ook op te lossen zodat ik de verlenging kan aanvragen?

Hartelijk dank,
Marja

2 reacties

Ik ben niet echt tevreden te noemen met de klantenservice van Telfort. Zowel op het forum als de webcare wordt er niet of slecht gereageerd. Telefonisch krijg ik te horen dat het "niet anders is" en ik gewoon een paar werkdagen moet wachten. Ik verwacht meer van een telefoonprovider, zelfs een goedkopere als deze.

Ik kan me niet voorstellen dat dit niet met een paar klikken is op te lossen, maar mijn verwachtingspatroon zal wel te hoog zijn.
Badge +2
@Marja1974,

Het is goed te begrijpen dat u baalt van de situatie. Toch hebben mijn collega's gelijk, u dient het af te wachten. Tevens kunt u er altijd vanuit gaan, dat wij problemen direct oplossen indien dat mogelijk is. Mijn excuses dat wij en de programma's waarmee wij werken niet voldoen aan uw verwachtingspatroon. Laat u het nog wel aan ons weten zodra het verlengen is gelukt?

Succes!

Daphne

Reageer