beantwoord

Verlengen naar Sim-only

• 22 juni 2015
  • 3 reacties
  • 440 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Op 04/11 loopt mijn contract af met toestellease. Nu wil ik het toestel(Samsung SIII) niet overnemen omdat daar een veel te hoog bedrag voor gevraagd wordt €92,00
Nu wil ik dus een toestel kopen en overstappen naar Sim-only omdat ik wel zeer tevreden ben over Telfort.
Als ik overstap betaal ik dan €13 voor alleen Sim-only met een nog te kopen nieuw toestel.
Nu de vraag:
Als ik Sim-only neem betaal ik dan meteen het nieuwe contract en kan ik mijn toestel opsturen?
Moet ik pas mijn leasetoestel na mijn contractperiode 04/11 inleveren en kan gewoon blijven bellen met het oude toestel met nieuwe sim-only abbo.

Alvast bedankt
Andre
icon

Beste antwoord door Daphne 23 juni 2015, 15:35

@Anmax,

Welkom op het forum en fijn dat je een verlenging overweegt!

Als ik Sim-only neem betaal ik dan meteen het nieuwe contract en kan ik mijn toestel opsturen?
Moet ik pas mijn leasetoestel na mijn contractperiode 04/11 inleveren en kan gewoon blijven bellen met het oude toestel met nieuwe sim-only abbo.

De verlenging gaat aansluitend op de voorgaande contractperiode van start. De keuze is aan jou of je het toestel nu al wilt retourneren of rond einde contractdatum. Is jouw vraag hiermee beantwoord?

Daphne
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Badge +2
@Anmax,

Graag gedaan en prima oplossing!
Dank voor de reactie en het topic wordt gesloten ;)

Daphne
Reputatie 1
@Anmax,

De verlenging gaat aansluitend op de voorgaande contractperiode van start. De keuze is aan jou of je het toestel nu al wilt retourneren of rond einde contractdatum. Is jouw vraag hiermee beantwoord?

Daphne

Hoi Daphne,

Bedankt voor je reactie. Mijn vraag is beantwoord!
Beetje zonde om ander toestel te kopen terwijl ik het andere hier heb liggen. Dus wacht op einde contract.

Andre
Badge +2
@Anmax,

Daphne