beantwoord

Verlengen met Microsoft Lumia 950???

• 16 november 2015
  • 5 reacties
  • 841 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo!

Ik ben al jaren lang een klant van Telfort. Ik kan mijn abonnement weer verlengen. Dat wil ik graag, maar met Lumia 950 toestel. Wordt dit model binnenkort beschikbaar bij Telfort?

Groet,

chacik
icon

Beste antwoord door Christy 26 november 2015, 12:27

Hoi Chacik! Welkom op het forum. Sorry voor mijn late reactie. Gelukkig heb ik goed nieuws 🙂 We gaan de Nokia Lumia 950 zeker aanbieden. We verwachten dit toestel halverwege december binnen te krijgen.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Badge +2
Dat model is überhaupt nog niet uitgebracht in Nederland, dus het is lastig daar antwoord op te geven voor Telfort....
Reputatie 1
Dat geloof ik echt niet. Lumia 950 is al te koop (ok bij verlengen) op pre-order basis bij Telecombinatie (verkrijgbaar vanaf 2-12-2015). Introductie van nieuwe toestellen bij providers is goede paar weken, soms zelfs maanden, van tevoren gepland.
Reputatie 4
Badge +1
Hoi Chacik! Welkom op het forum. Sorry voor mijn late reactie. Gelukkig heb ik goed nieuws 🙂 We gaan de Nokia Lumia 950 zeker aanbieden. We verwachten dit toestel halverwege december binnen te krijgen.

we zitten nu in maar, bijna april en nog steeds geen lumia 950 te zien in de shop.
er is slechts 1 windows toestel te vinden in de shop. dat vind ik een zeer slechte zaak. mijn abo loopt eind juni af als er dan tegen die tijd geen lumia 950 te vinden is in de telfort shop dan ga ik op zoek naar een andere provider, hoezeer ik ook verder tevreden ben over telfort.
Reputatie 8
Badge +15
De providers nemen niet alle toestellen in het aanbod op en ook niet voor altijd. Wellicht dat het toestel alweer uit het aanbod is gehaald.

Wil je toch de Lumia 950 in combinatie met een Telfort verlenging dan zou je eens kunnen kijken bij dealers zoals Belsimpel etc. Wellicht hebben ze wel een leuke aanbieding voor je. :)
Aanbiedingen met Lumia Toestelstellen via Belsimpel: https://www.belsimpel.nl/verlenging_gsm/telfort/telfort-2000-mb-verlenging?abonnement=25514&brand=microsoft
*Let op! Ik weet niet welke internetbundel je hebt. Ik heb voor het gemak even gekozen voor verlengen met 2GB. Uiteraard kan je zelf ook samenstellen. Het is even een voorbeeld. ;)

Ook Coolblue heeft verlengingen met de Lumia 950 in combinatie met een Telfort verlenging: http://www.pdashop.nl/abonnement-kiezen/661115/microsoft-lumia-950-wit.html?selector_brandId=241&selector_nonBranded=0&selector_servicePlanGroupId=1321&selector_prolongation=1&selector_duration=24&selector_optionSetId_61=905&selector_optionSetId_16132=34995
*Let op! Ik heb als voorbeeld de witte versie gekozen. Alle Lumia 950 toestellen vind je hier: http://www.pdashop.nl/category/249471/microsoft-lumia-950.html .Kies je toestel, dan voor Telfort en dan voor verlenging.