Verlengen maar duurder

• 22 maart 2016
  • 5 reacties
  • 690 keer bekeken

hehe, eindelijk kan ik mijn abbo verlengen! Al een telefoon uitgezocht abbo ietsje duurder ( wat ik me nog enig sinds kan voorstellen)
Mijn bel bundel heb ik op 300 bel min staan. Meer dan genoeg!! Nu wordt ik verplicht om 400 be min te nemen of 175??? wat is dit nou weer? Ik heb aan 300 bel minuten meer dan genoeg. ! kan ik dit veranderen?

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Neem je een abonnement met telefoon en bellen, dan is staandaard 150 belminuten zag ik en dan kun je op de plus drukken en wordt het 300.
Bij de nieuwe abonnementen worden de resterend belminuten meegenomen naar de volgende maand die zijn dan 3 maanden geldig
Over welk toestel gaat het
Reputatie 4
Badge +1
Hoi GREAT, welkom op het forum. Wat jammer dat je geen abonnement kunt vinden wat aansluit op jouw wensen. Zoals Jimny aangeeft, hebben we wel bundels van 300 minuten. Zie je deze er niet tussen staan?
Neem je een abonnement met telefoon en bellen, dan is staandaard 150 belminuten zag ik en dan kun je op de plus drukken en wordt het 300.
Bij de nieuwe abonnementen worden de resterend belminuten meegenomen naar de volgende maand die zijn dan 3 maanden geldig
Over welk toestel gaat het

Beste Jimny,

Als ik op verlengen klik en ik klik bijvoorbeeld de Iphone 6 aan staat bij de bel min 175 min --> 400 min ---> 600 min.
Heb zelf altijd 300 belminuten meer dan genoeg. Maar zoals ik dus al zei kan ik hem dus niet op 300 krijgen... heel erg vreemd.
😞
Reputatie 1
Volgens mij als je verlengd krijgt je er gratis extra belminuten bij dus in jou geval 400
Volgens mij als je verlengd krijgt je er gratis extra belminuten bij dus in jou geval 400

Oke, vind het dan zo vreemd dat het niet goed wordt aangegeven..

Reageer