beantwoord

Verlengen abonnement

• 14 februari 2014
  • 2 reacties
  • 924 keer bekeken

ik heb een sim-only 12 maanden en ik word constant gebeld door Telfort om mijn abbonement te verlengen. Ze zeggen dat het voordeliger voor mij is en bieden mogelijkheid van dit en van dat...
wat gebeurt er als ik niet vraag om mijn abbonement te verlengen? dit gaat alsnog automatisch door toch? of word ik uit de lucht gegooid?
tx.
icon

Beste antwoord door Laila 14 februari 2014, 11:18

Welkom op het forum pauletti! Als je niet wilt dat jouw abonnement wordt verlengd, dan zal dat ook niet gebeuren. Jouw abonnement wordt ook niet uit de lucht gegooid, dat gebeurt alleen als je jouw abonnement opzegt. Als je niets doet, blijft jouw abonnement gewoon doorlopen voor onbepaalde tijd. Je kunt dan ieder moment alsnog verlengen of opzeggen (één maand opzegtermijn). Ik zie dat je twee keer bent gebeld, klopt dat? Mocht je het vervelend vinden om gebeld te worden, stuur mij dan een privébericht. Stuur dan ook gelijk jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres mee.

Laïla
Bekijk reactie

2 reacties

Badge
Welkom op het forum pauletti! Als je niet wilt dat jouw abonnement wordt verlengd, dan zal dat ook niet gebeuren. Jouw abonnement wordt ook niet uit de lucht gegooid, dat gebeurt alleen als je jouw abonnement opzegt. Als je niets doet, blijft jouw abonnement gewoon doorlopen voor onbepaalde tijd. Je kunt dan ieder moment alsnog verlengen of opzeggen (één maand opzegtermijn). Ik zie dat je twee keer bent gebeld, klopt dat? Mocht je het vervelend vinden om gebeld te worden, stuur mij dan een privébericht. Stuur dan ook gelijk jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres mee.

Laïla
bedankt voor de mail Laila, het is mij nu duidelijk. Ik werd meerdere keer gebeld, afgelopen zaterdag voor het laatste en toen zei ik tegen de medewerker dat ik geen interesse heb in jullie aanbiedingen en of hij dit aub wilde noteren zodat ik niet meer gebeld werd, volgens mij is het wel gelukt.
bedankt,

Reageer