Verkeerde ingangsdatum aan laten passen, prompt alle gegevens gewijzigd?

• 19 mei 2016
  • 1 reactie
  • 400 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Ik heb 13 mei 2016 een SIM Only abonnement aangevraagd met nummerbehoud. Dit abonnement moet 13 juni 2016 ingaan, voor 24 maanden. Aangezien ik al Telfort Internet heb krijg ik 400minuten + 1500MB 4G + onbeperkt SMS voor 15 euro.

Als ik de SIM ontvang staat er echter een ingangsdatum op van 11-07-2016. Ik bel met de bestelservice - Nee, maak u maar niet druk, dat is gewoon voor de zekerheid, voor als uw nummerbehoud niet goed gaat, maar we hebben bevestiging van BEN dat het 13 juni gewoon wordt overgezet. Dat weet ik, want ik heb ook een mailtje van BEN dat mijn abonnement per 13 juni 2016 is overgezet. Ik krijg te horen dat ik mijn SIM gewoon moet activeren. Ik activeer mijn SIM en zie in mijn gegevens dat mijn contract loopt van 13-5-2016 t/m 11-7-2018. Dat is geen 24 maanden.

Ik klaag hierover via Twitter en krijg een verzoek om nadere gegevens, dan zal mijn datum worden aangepast zodat mijn contract loopt tot 13 juni 2018.

Later krijg ik bericht dat mijn datum is gewijzigd, en of er nog iets anders kan worden gedaan. Als ik mijn gegevens controleer op Mijn Telfort zie ik dat niet alleen mijn datum is gewijzigd. Ook mijn huidige BEN nummer (voor nummerbehoud) is verdwenen en er staat alleen het tijdelijke nummer dat ik heb gekregen van de klantenservice om mijn SIM te activeren. Ik kijk bij abonnement en zie dat ik nu een 300 minuten abonnement heb van 9 euro, plus 1000MB voor 10 euro en 4G voor 5 euro, dus mijn abonnementskosten zijn nu 24 euro.

Ik weet niet wat hier is gebeurd, maar ik ben enorm teleurgesteld dat ik zoveel moeite moet doen. Als ik had geweten dat het zoveel tijd kost om gewoon over te stappen, dan had ik wel twee keer nagedacht. Kan hier alsjeblieft iemand naar kijken met verstand van zaken, want ik krijg veel zin om de hele boel ongedaan te maken en bij BEN te blijven.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +2
Tyn!

Welkom op het forum van Telfort. Hier gaat ergens iets niet goed. Dat is jammer, want dit had ik graag anders gezien. Het is goed mogelijk dat het wel goed staat ingesteld in onze systemen maar dat dit niet helemaal goed wordt weergegeven in Mijn Telfort (of andersom). Ik kan aanvankelijk niet concreet verklaren wat er aan de hand is zonder je gegevens natuurlijk. Wil je deze naar mij sturen in een privébericht alsjeblieft? Na ontvangst kom ik er zo snel mogelijk op terug!

Bedankt alvast voor je reactie.

Reageer