vraag

verkeerde informatie klantenservice ivm 0 euro abonnement

• 29 juni 2014
  • 3 reacties
  • 276 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
Ik heb al 2 jaar een 0 Euro abonnement bij telfort. Perfect voor mij aangezien ik in het buitenland woon en dus slechts een bundel activeer wanneer ik in het land ben. Nu loopt mijn abonnement af en heb ik vorige week de klantenservice gebeld om het abonnement te verlengen. De jongen aan de telf zei dat een 0euro abonnement niet meer mogelijk is dus heb ik een 5 euro abonnement afgesloten. Maar nu ik toevallig op deze site kom zie ik dat het wel mogelijk is om je basis abonnement op 0 euro te houden. Of begrijp ik het verkeerd?
http://www.telfort.nl/Algemeen/Tarieven/Telfort-abonnement-tarieven-2014.htm

Valt het nog terug te draaien als het al is doorgevoerd? Ik heb namelijk niets aan die 5 euro iedere maand.

Groet Barbara

3 reacties

Badge +2
Zoals je zelf in je contract had kunnen lezen (het €0 contract), had je die gewoon maandelijks door kunnen laten lopen.

Op aanvragen zit 2 weken bedenktijd, dus als je daar binnen valt, kan je door de klantenservice te bellen je verlenging terug draaien. Hoop het voor je!
Dank je wel! Precies op tijd, als het goed is moet het nog lukken. Het door laten lopen van mijn huidige contract was volg de meneer vd klantenservice niet mogelijk. Fijne info wel. Maar idd had ik zelf ook wat meer research kunnen doen.
Iig bedankt voor je reactie!
Badge +2
Dan heeft hij je inderdaad niet volledig juist geinformeerd. Het €0 kan niet worden gekozen bij verlenging (die abonnementsvorm is uitgefaseerd zullen we maar zeggen), maar je kan die gewoon behouden en in de huidige situatie lijkt me dat voor jou inderdaad ideaal.

Is het annuleren gelukt?

Reageer