Verhuizing betekent een week geen internet

• 3 mei 2012
  • 5 reacties
  • 2417 keer bekeken

Mijn verhuizing keurig via de website doorgegeven: op 30 april zou mijn adsl + vast bellen-abonnement worden overgezet. Mijn Kpn-telefoonabonnement was op 26 april al stipt overgezet door de KPN. Echter: op 30 april GEEN dsl op nieuwe adres, ook de aangekondige brief over de oversluit-datum niet ontvangen. Op 1 en 2 mei gebeld: het verhaal is vreemd -> pas na 7 dagen aanwezigheid van vaste telefoon (KPN)-verbinding zou pas de Adsl-verbinding op het nieuwe adres kunnen worden ingesteld. Kortom: bij een reguliere verhuizing én gebruikmaking van een vaste KPN-telefoonlijn zit je altijd 1 week zonder internet.

Dat kan toch niet waar zijn in deze tijd? En waarom wordt dat nergens vermeld? Kan ik het toch nog op een of andere manier versnellen?

5 reacties

Badge +1
Dit was bij mij perfect geregeld. Op dezelfde dag afgesloten op het oude adres en weer aangesloten op het nieuwe.
Wel heel apart dat ze 30 april hebben gezet, want het lijkt mij niet dat ze dan werken?
Badge +2
Graag kijk ik wat ik voor u kan betekenen. In een privebericht kunt u uw postcode, huisnummer en 06-nummer kenbaar maken.

Hugo
Graag kijk ik wat ik voor u kan betekenen. In een privebericht kunt u uw postcode, huisnummer en 06-nummer kenbaar maken.

Hugo

Beste Hugo, mijn postcode en zo heb ik enkele dagen geleden al doorgegeven. Heb intussen bericht dat de overgang op don 10 mei is gepland, dan ben ik net op vakantie. Het zou me ZEER welkom zijn als het nog vandaag (dinsdag) of morgen gerealiseerd kan worden. Bij voorbaat dank.

mvg, Eef
Badge +2
Versnellen is helaas niet gelukt, uw verbinding is vandaag opgeleverd.

Hugo
Zaterdag 19 mei: terug van vakantie, de uitgestelde opleverdatum (10/5) op mijn nieuwe adres heb ik daarom gemist. Verwachtingsvol kijk ik meteen bij binnenkomst naar het DSL-lampje op mijn router en ....... nee, hoor. Helemaal niks, ook niet na een paar keer aan- en uitzetten en de aansluiting checken.

En dan kun je weer tot maandag wachten om met de helpdesk te bellen... . Als ik de volgende dag bij een vriend mijn webmail kan bekijken, blijkt het volgende: in de email met de bevestiging vd activering (pas op 17 mei ontvangen, vreemd genoeg) én op Mijn Telfort wordt alleen mijn oude adres genoemd!!!! Blijkbaar werkt op mijn oude adres

Van adres veranderen + meteen je abonnementsvorm veranderen (dat moest trouwens want mijn oude abonnement bestond niet meer), dat lijkt een te grote klus voor Telfot. Kan iemand zich mijn frustratie voorstellen?

Reageer