beantwoord

Verhuizing

• 26 mei 2020
  • 6 reacties
  • 152 keer bekeken

Beste Telfort, KPN en andere lezers/reageerders op dit forum,

Ik heb in deze maand mijn verhuizing gepland en heb hiervoor al mijn diensten tijdig omgezet. Ik was zeer tevreden met het aanbod en de service van Telfort/KPN, maar door de recente handelswijze omtrent mijn verhuizing is deze tevredenheid helaas gedaald.

De situatie zit zo in elkaar: op 15-05-2020 heb ik online op mijn telfort mijn verhuizing ingevoerd. Dit ging zonder problemen en ik zou er zelfs op vooruitgaan in internetsnelheid. De activatie datum zou 25-05-2020 zijn. Ik heb hier ook nog voor gebeld naar de Telfort klantenservice, en de vriendelijke mevrouw aan de telefoon garandeerde mij dat maximaal op 25-05 het internet en de TV aangesloten zouden zijn.

Dit is belangrijk omdat wij nu thuis werken door de corona-crisis en constant via internet (grote) bestanden en documenten moeten verzenden.

Op 25-05 waren het internet en de TV nog niet geactiveerd. In de middag heb ik toen gebeld naar de klantenservice, en toen werd mij verteld dat de status van mijn verhuizing op geannuleerd stond. Ik had hier geen bericht/e-mail of telefoontje over ontvangen en was zeer verbaasd. De mevrouw van de klantenservice liet mij weten dat ik spoedig teruggebeld zou worden door KPN voor wat vragen om de verhuizing en activatie verder voort te zetten. Aan het eind van de dag heb ik alsnog geen belletje ontvangen.

Nu is het dinsdag en wederom is er geen bericht of belletje ontvangen. Hierop heb ik wederom de klantenservice gebeld voor duidelijkheid, maar mij werd weer verteld dat ik nog gebeld zou worden.

Tot op dit moment heb ik nog steeds geen enkele bevestiging gehad van mijn verhuizing en is de situatie voor mij compleet onduidelijk. Wij hebben z.s.m. internet nodig en er is door Telfort gegarandeerd dat het op 25-05 aangesloten zou zijn.

Welke stappen kan ik verder ondernemen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen?

Alvast bedankt voor uw reacties.

Met vriendelijke groet,

Roman Jaworski

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 10 juni 2020, 11:27

Hoi @Roman J, Bart heeft vakantie, daarom neem ik het van hem over. 

Gisteren is de KPN monteur bij je langs geweest, klopt dat? Hoe is de afspraak afgelopen en hoe staat het ervoor met jouw verbinding? Ik hoor het graag, ook als ik iets voor je kan doen. 

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Vul je forum profiel aan met je klantnummer en postcode en huisnummer van je nieuwe adres, het kan zijn dat webcare ook je oude adres nodig heeft maar dat hoor je dan wel., webcare ziet in ieder geval wie bent zodra je topic aan de beurt is.

Vul je forum profiel aan met je klantnummer en postcode en huisnummer van je nieuwe adres, het kan zijn dat webcare ook je oude adres nodig heeft maar dat hoor je dan wel., webcare ziet in ieder geval wie bent zodra je topic aan de beurt is.

Dankjewel voor je reactie. Ik heb de gegevens van mijn profiel ge-update met deze informatie.

We zijn nu meerdere dagen en vele telefoongesprekken met Telfort verder. Mijn verhuizing staat nu weer op geannuleerd en ik ben weer aan het wachten tot er enige actie wordt ondernomen. 

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Roman J, welkom hier. 

Wat een gedoe zeg. Ik kan mij voorstellen dat je baalt. Je wilt zo snel mogelijk internet. 

Ik heb even meegekeken hoe het er nu voor staat. Jouw aanvraag was inderdaad afgewezen. KPN wilde contact met je, alleen dat lukte niet. Ze wilden contact omdat er mogelijk meerdere aansluitpunten zijn, daar moest duidelijkheid in komen. Dat lijkt nu geregeld. Nu is het wachten op oplevering. Deze staat nu gepland voor 8 juni. Dat moet goed gaan nu. Daar is het even op wachten. Mijn collega's van levering houden het nog verder in de gaten. 

Ondertussen heb je ook een Noodpakket gekregen zodat je niet helemaal zonder zit. 

Update: alles zou op 08-06 geactiveerd zijn, maar dat is het dus niet. Vandaag weer naar Telfort gebeld die plotsklaps zeiden dat er een technisch probleem is en dat er een monteur langs moet komen. Gelukkig kon dit al voor morgen gepland worden maar hoop dat dit probleem snel wordt opgelost!

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @Roman J, Bart heeft vakantie, daarom neem ik het van hem over. 

Gisteren is de KPN monteur bij je langs geweest, klopt dat? Hoe is de afspraak afgelopen en hoe staat het ervoor met jouw verbinding? Ik hoor het graag, ook als ik iets voor je kan doen. 

Reageer